Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj meubel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj meubel

Ik wil een dj meubel maken op een keyboard stant maar ik weet niet wat ik er voor moet zetten om de kabels weg te stoppen.heeft iemand ideeën ?
    Attached Files

Een houten schot, bestaande uit 1 basis-plaat en twee zijkanten die je middels scharnieren aan elkaar maakt?

Comment

Een keyboard standaard als DJ Booth?.... Zou er niet aan beginnen, veel te instabiel. Maar het ligt aan je budget, heb je veel geld er voor over en weinig tijd kijk bij Bax onder Flightcases die hebben een paar hele leuke DJ Booth.
      Heb je weinig geld maak er dan zelf een. Ik heb de mijne gemaakt van twee schragen, een stevig blad erop met rand zodat het blad niet van de schragen af kan schuiven, zodra ik de set heb opgebouwd netjes een zwart doek aan de voorkant met klitten band. En in de rand aan de bedieningskant een grote bout waar je je koptelefoon kwijt kan.

PA-setje-17.jpgPA-setje-18.jpgPA-setje-19.jpgPA-setje-20.jpg

Comment

Originally posted by DJ Pablo View Post
        Een keyboard standaard als DJ Booth?.... Zou er niet aan beginnen, veel te instabiel. Maar het ligt aan je budget, heb je veel geld er voor over en weinig tijd kijk bij Bax onder Flightcases die hebben een paar hele leuke DJ Booth.
        Heb je weinig geld maak er dan zelf een. Ik heb de mijne gemaakt van twee schragen, een stevig blad erop met rand zodat het blad niet van de schragen af kan schuiven, zodra ik de set heb opgebouwd netjes een zwart doek aan de voorkant met klitten band. En in de rand aan de bedieningskant een grote bout waar je je koptelefoon kwijt kan.

[ATTACH=CONFIG]345[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]346[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]348[/ATTACH]

Dit is ook wel een Goed idee maar wat doe je er voor dat je de kabels niet ziet behalve een doek
        Last edited by Jarne; Tuesday-27-08-2013, 11:42.

Comment

Als je weinig geld hebt maar toch een ontzettend stevig meubel wil moet je eens kijken naar een stellingkast. Deze zijn 2 meter hoog en bestaan uit 2 delen. Als je beide delen naast elkaar zet heb je een booth van 1m hoog, 60 cm diep en 2 meter lang. Het is zo stevig dat je er op kunt gaan staan en springen.

Doekje er over en klaar. Tevens kan je de hoogte van de planken zelf bepalen zodat je daar je versterkers of andere dingen kunt plaatsen. Je kan gaten boren in de houten platen voor de kabels en je kan het makkelijk een kleurtje geven.

Comment

Maar heel mobiel is het niet echt.

Wat ik vroeger als meubel had, was een oude beursstellage met traanplaat delen die ik voor een prikkie kon overnemen. :) Stond als een huis en was tijdens transport best compact.

Comment

Originally posted by Jarne View Post
              Dit is ook wel een Goed idee maar wat doe je er voor dat je de kabels niet ziet behalve een doek
              Ligt aan de ruimte waar ik sta. meestal sta ik buiten op een veld en dan gebruik ik een party tent waar ik een doek in tweeën heb geknipt. hier komt de set achter te staan dan.
              Ik heb nog geen foto met de set erin, aangezien dit net een nieuwe opstelling is. Gaat de eerste keer in september gebruikt worden.
              Draai ik ergens om alleen muziek als ondersteuning dan zet ik de set gewoon zo neer met alleen het doek erom heen.

Opstelling voor Landcruiser Club Nederland , Expo hallen in Houten.
              Set op de foto is alweer verouderd :D ... Nieuwe configuratie ben ik nu aan het opbouwen met uiteraard materiaal/apparatuur van Bax-Shop :D.
              2013-04-21 10.54.03.jpg2013-04-21 10.54.38.jpg

Als verlichting ben ik nu bezig om met vier kleine pars 16 op een dimmer boven de tafel te plaatsen in een simpel buizen frame.
              2013-07-21 14.31.48.jpg2013-07-21 14.31.56.jpg
              Last edited by DJ Pablo; Thursday-29-08-2013, 08:39.

Comment

Working...
              X