Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jack plug ddj ergo! (Vraag)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jack plug ddj ergo! (Vraag)

Beste,

Ik heb afgelopen zondag ddj ergo gekocht! Ben heel erg blij mee.
    ik gebruik traktor en trouwens ik heb geen speakers (ik gebruik dus zegmaar laptop als speaker)
    Mijn probleem is dat ik geen muziek kan vootbeluisteren via mijn koptelefoon.

Iemand zei tegen mij dat ik een jack plug moet kopen, is dat zo?
    ik heb deze besteld: Neutrik NP3X jack plug stereo male (6.35 mm) .
    Ik denk dat ik verkeerde heb besteld...

Btw dit staat er op de beschrijving van mijn ddj ergoimage.jpg
    Last edited by Ninaelisa27; Tuesday-29-10-2013, 21:05.

No offence, maar wat denk je gaat te bereiken met die plug? ;)

Wat je besteld hebt is een jackplug die bedoelt is om nog een kabel aan vast te solderen. Voor jouw doeleinden dus absoluut niet nodig ;)

Je probleem klinkt als een software probleem, en dan wel de instellingen van traktor. Je kan gewoon je koptelefoon aan de voorzijde van de ergo inpluggen. Dan moet je vervolgens via de geluidsinstellingen van traktor de koptelefoonuitgang van je ergo als voorbeluisterapparaat instellen. Hoe dit in traktor precies werkt weet ik niet, aangezien ik er zelf niet mee werk. Ik denk wel dat er genoeg forumleden zijn die dat wel kunnen. :) Of een kleine google-speurtocht kan ook al heel leerzaam zijn :)

Comment

Shitt ik heb dus verkeerde gekocht.. Had ik eigelijk deze moeten kopen?:
      HQ plug 3.5mm female stereo naar 6.35mm male stereo adapter

Comment

Originally posted by Ninaelisa27 View Post
        Shitt ik heb dus verkeerde gekocht.. Had ik eigelijk deze moeten kopen?:
        HQ plug 3.5mm female stereo naar 6.35mm male stereo adapter
        Ook die heb je niet nodig ;) Er zit gewoon een 3,5mm jack op je controller.

Comment

Ik bedoel van 6.35 naar 3.5
          Ik denk het wel want software traktor kan de hoofdtelefoon niet lezen.. Maar ik weet niet ik heb meer reacties nodig :(

Comment

image.jpg

Kijk dat staat er op de beschrijving van mijn ddj ergo

Comment

Heb je de laatste firmware en drivers etc geinstalleerd?

Voorop je controller zitten twee gaten, allebei koptelefoonuitgangen... 3,5 en 6,3 mm
              Last edited by larsholm; Tuesday-29-10-2013, 21:06.

Comment

Ja al gedaan :) maar op de beschrijving van ddj ergo staat dat hij een aansluiting van 6.35 jack hoofdtelefoon

Comment

Mensen ik heb uiteindelijk deze gekocht http://www.bax-shop.nl/koptelefoon-v...t-details.html

Comment

Je moet bij je instelling kijken bij je audio-routing. Er staat ergens monitor out. Dat is je headphone uitgang en die moet je aanvinken. Daar staat nu dat er niets geselecteerd is.

Comment

Working...
                    X