Announcement

Collapse
No announcement yet.

ruimte voor feest gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ruimte voor feest gezocht

Hoi, ik ben laatst jarig geweest, maar ik wil samen met een paar vrienden een feest geven voor ongeveer 80 man.
    Alleen kan ik nergens een ruimte vinden die we kunnen afhuren waar we een feest kunnen geven. Heeft iemand tips voor een ruimte?
    Het hoeft echt alleen maar een grote ruimte/zaal te zijn, ik heb zelf licht en geluid.

In welke regio zoek je iets?
    Er zijn honderden zalen die aan je eisen voldoen, maar ik veronderstel dat je ook geen 250km wil gaan rijden.

Comment

ik zoek iets in uden, volkel, veghel, nistelrode of odiliapeel
      ik woon zelf in uden

Comment

Ik zou eens wat buurthuizen afgaan, die worden vaak verhuurd voor privéfeestjes.

Comment

bij ons heeft iedere gemeente wel enkele zalen die ook voor privédoeleinden mogen verhuurd worden.

Comment

Gewoon buurthuizen, gemeentelijke diensten contacteren (kan mss. anders zijn in NL. maar in Belgie is er zoals hierboven gezegd in iedere gemeente op zen minst 1 gemeenschapszaal die voor prive doeleinden kan gehuurd worden).

En anders Google 'Zaal huren Uden' of de ander genoemde gemeentes en veel contact emailtjes sturen om te weten wat iedere verhuurder precies kost.

Overigens kwam ik dit tegen:

natuurlijk geen idee over kostprijs enz. enz. maar wie weet :)

Comment

Working...
            X