De nieuwe cadeaubon (10 en 25 euro) bij de laatste actie blijkt niet te werken,ik gaf mijn bon in van 25 euro bij een bestelling online,en er kwam op van boodschap : de datum van de cadeau-bon is verlopen en dat terwijl de bon geldig is tot 31-03-2014. is zeer eigenaardig,zaterdag mijn bestelling binnen gekregen met de cadeaubon van 25 euro,maandag wil ik iets bestellen met de cadeaubon en kreeg de melding dat de Cadeaubon is verlopen, huggg ...... !!!:(
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Cadeaubon 25 euro
Collapse
X
-
Je kan dan beter contact opnemen met bax zelf ( klantenservice ) dan dat je het hier post.
Dit is namelijk meer een forum waar kennis en ervaring gedeeld word. Wij kunnen er dan dus ook niet voor zorgen dat de bon wel of niet weer gaat werken.
Dus doe even een belletje naar bax en dan komt het allemaal weer goed.
Enne tipje aan bax. Minimale geldigheidsduur van een cadeau/waardebon is 1 jaar. Of je moet duidelijk aan kunnen tonen dat dit niet redelijk is ( bijvoorbeeld consumptiebon van een evenement. )
-
Uiteraard, maar het forum is meer een verlengstuk voor technische vragen, knowhow betreffende producten en bepaalde kennisartikelen, enz.
Vanuit het forum kunnen we namelijk niet (makkelijk) in je accountgegevens van de webshop kijken. Het werkt dan altijd sneller en eenvoudiger om even de helpdesk per mail of telefoon te contacteren, dat is altijd aan te raden als het gaat om cadeaubonnen, geplaatste bestellingen, retourneren van artikelen en soortgelijke vragen. De forumleden kunnen in deze gevallen weinig voor je betekenen aangezien die logischerwijs geen toegang hebben tot onze systemen en ook je accountgegevens niet kunnen inzien.
Het is dus absoluut niet zo dat ik je niet wil helpen o.i.d., maar het werkt voor beide partijen makkelijker als je onze helpdesk per mail of telefonisch benadert. Dan ben je direct bij de juiste persoon om het probleem op te lossen. Indien je wilt dat ik onze helpdesk een mail laat sturen naar het mailadres waarmee je je hebt geregistreerd kan dat ook, geen probleem, maar dat is een extra stap.
Comment
-
is blijkbaar een lachertje die cadeaubonnen (ik heb er enen van 25 euro),op duizend euro is dat 2.5% korting dat je krijgt,terwijl op een Belgische web-shop met dezelfde prijzen als Bax een directe korting van 7% krijgt op alles wat ze maar verkopen,ook op promotie-articelen !!( is geen 25 euro maar 70 euro korting dat je krijgt) en ook gratis verzonden en eveneens vandaag besteld,morgen in huis.;)Last edited by Dallon_01; Wednesday-25-12-2013, 16:49.
Comment
-
Beste forumleden,
Laten we het a.u.b. niet verder escaleren dan nodig.
Ik wil graag een paar zaken rechtzetten.
1. De cadeaubon die bij de actie hoorde zoals hierboven aangegeven, werd op basis van enkele voorwaarden aangeboden aan onze klanten. Één van die voorwaarden was dat de cadeaubon pas geldig is vanaf januari 2014 tot en met maart 2014. Dit is ook terug te lezen op deze actiepagina.
Indien onduidelijk is aangegeven door ons dat de cadeaubon slechts in die periode geldig is, betreuren we dat en horen we graag hoe we het anders zouden kunnen aangeven. Input van klanten is namelijk belangrijk voor ons en we vernemen graag feedback om onze service te kunnen verbeteren.
2. De cadeaubonnen die tijdens deze actie worden uitgedeeld, betalen we 'uit eigen zak'. Dit houdt dus in dat we er niets op verdienen door deze bonnen uit te geven, het is door ons bedoeld als een gebaar dat we blij zijn met onze klanten die regelmatig bestellingen plaatsen en dit erg waarderen. Die waardering wilden we met deze actie extra laten blijken, naast onze reguliere acties zoals prijsvragen, verlotingen, enzovoorts.
3. In het begin van dit topic was het mij wat onduidelijk om wat voor soort cadeaubon het ging en of deze gekoppeld was aan de door ons opgezette actie, waarvoor mijn excuses. Inmiddels zie ik dat het inderdaad gaat om een cadeaubon uit de actieperiode.
4. Het is natuurlijk niet verboden om op ons forum een bericht te plaatsen over de cadeaubonnen, over levertijden of bestellingen. Maar, het forum draait grotendeels om het delen van productinhoudelijke en -technische zaken. Aangezien de forumleden niet kunnen meekijken in ons systeem, beperkt dit de mogelijkheid tot assisteren met een bestelling tot een minimum, aangezien er eigenlijk alleen gegokt en gegist kan worden naar de oorzaak van een probleem en wat mogelijk een oplossing kan zijn. We willen zeker niet censurerend te werk gaan en als iemand een vraag stelt op ons forum wil ik uiteraard helpen om een goede oplossing te vinden. Maar, direct contact met onze helpdesk op telefonische wijze werkt het snelste aangezien onze helpdeskmedewerkers direct in het systeem kunnen meekijken en in direct overleg kunnen meedenken over een goede oplossing indien er een probleem is.
5. De producten in onze webshop zijn altijd scherp geprijsd en in veel gevallen winnen we het van de concurrentie als het gaat om lage prijzen. Indien je bij een Belgische webwinkel een bepaald product voor een bepaalde prijs tegenkomt en je zou dit graag bij ons willen kopen (bijvoorbeeld omdat wij ten opzichte van veel andere webwinkels meer garantie bieden op de meeste producten), laat het ons weten! Vaak kunnen we met de prijs van de concurrent meegaan en dan zijn beide partijen tevreden. :) Wij omdat we weer een klant tevreden kunnen stellen, de klant omdat er een leuke prijs gemaakt is.
6. De cadeaubon van 25 euro uit de actieperiode, is natuurlijk op verschillende wijzen te besteden in onze webwinkel. Je kunt er dus voor kiezen om iets te kopen voor 25 euro zodat je korting in feite 100% is zoals hierboven aangegeven, je kunt ook een duurder product bestellen en de cadeaubon als een soort leuke korting laten verwerken tijdens het afreken-proces. Dit mag ieder voor zich bepalen, wij kunnen alleen maar hopen dat iedereen dit als een leuk gebaar ziet. Elke euro korting is meegenomen, toch? ;)
Met bovenstaande punten hoop ik de situatie iets meer verduidelijkt, verklaard en opgelost te hebben. Mochten er naar aanleiding hiervan nog vragen zijn, laat het dan gerust weten.
Comment
Comment