Announcement

Collapse
No announcement yet.

voor de eerste keer mee met een groot bedrijf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voor de eerste keer mee met een groot bedrijf

Ik heb voor het eerst de stap gezet van drive-in naar professioneel sound & light. Ik mag namelijk maandag mee met één van de grootste bedrijven uit de regio, Euro Pa voor de duidelijkheid (mag ik dit hier overigens wel plaatsen? zoniet, doe het maar even weg Rick ;) ). Uiteraard zal ik nog geen bedieningen mogen doen of programmeren, maar de eerste keer is eerder een soort "kijk-stage". Kan ik me hierop voorbereiden? Is er bepaalde informatie die ik best opzoek (naast info over het bedrijf zelf uiteraard ;) )? Of zijn er dingen die ik maar beter mee heb (bv zorgen voor stevig schoeisel)?

Naast wat je zelf al zegt

Leatherman
    Zaklampje
    Gezonde interesse

Verder niet te druk maken en opletten.

Comment

Leatherman: Check (alhoewel dat het van een ander merk is, misschien toch eens investeren ;) )
      Zaklampje: Check
      gezonde interesse: check³

Comment

En daar naast is het echt niet vreemd als ze niet altijd alle tijd voor je hebben om wat uit te leggen. Voel je dan niet meteen ongewenst of niet goed genoeg. Er zijn namelijk gewoon momenten van stompen en momenten waar wat uitgelegd kan worden.

Dat is wel wat waar je mee kan opletten. stel jezelf dus af en toe de vraag van goh zouden ze nu tijd voor me hebben om...... uit te leggen of kan ik beter even me gemak houden.

Nog een tip. Gsm in de zak houden. Is niet zo smart om met dat ding bezig te zijn.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
          En daar naast is het echt niet vreemd als ze niet altijd alle tijd voor je hebben om wat uit te leggen. Voel je dan niet meteen ongewenst of niet goed genoeg. Er zijn namelijk gewoon momenten van stompen en momenten waar wat uitgelegd kan worden.

Dat is wel wat waar je mee kan opletten. stel jezelf dus af en toe de vraag van goh zouden ze nu tijd voor me hebben om...... uit te leggen of kan ik beter even me gemak houden. .
          Het voordeel is dat ze me vertelden dat het geen zware klus is. Dus hopelijk hebben ze dan al we meer tijd om me het één en ander uit te leggen. Maar het is alleszinds een goeie tip, en ik weet dat ze me nooit alles van de eerste moment kunnen uitleggen. Het is en blijft iets waarin je moet groeien.

Originally posted by ronennieshow View Post
          Nog een tip. Gsm in de zak houden. Is niet zo smart om met dat ding bezig te zijn.
          wou die zelfs gewoon in de rugzak laten zitten, al was het maar omdat hij niet zou kapot gaan ;)

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
            Of zijn er dingen die ik maar beter mee heb (bv zorgen voor stevig schoeisel)?
            Sowieso veiligheidsschoenen (S3), dat is vanuit de ARBO ook gewoon verplicht natuurlijk.
            Enne... oordoppen!

Comment

Het zit er op, en het was me toch wel een dagje. Het was niet zo super lastig (maar dat hadden ze op voorhand ook gezegd, het waren vooral "prutswerkjes") maar wel super leerrijk.

De dag begonnen met het stacken van een gloednieuw TW audio vera set ( 6sub, 6 top), dan wat uplighters geplaatst, veel rondgelopen, kabeltjes getrokken, dan nog een 4sub-4top stack neergepoot in een andere zaal, weer veel rondgelopen, kabeltjes getrokken etc., lusters opgehangen, meegekeken bij de soundcheck (incl delay en db control ;) ) en nog wat van alles. Terug in het magazijn nog eens een vrachtwagen vol geladen voor de volgende dag (zonder mij). En éénmaal thuis nog eens mijn eigen drive-in ingeladen voor morgen.

Bij het vertrekken kreeg ik volgende woorden mee: je moet na nieuwjaar maar eens binnen springen om te zien wanneer je nog eens mee kan. =)

Comment

Working...
              X