Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ 350 USB Probleem..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ 350 USB Probleem..

Beste Lezer!

Even snel voorstellen: Ik ben Lars en ben 25 jaar kom uit Breda.

Ik ben even einde ten raadt en dacht ik vraag het open op een forum ik hoop echt dat iemand mij hierbij kan helpen.. Ik draai nu zeker al een half jaar op de Pioneer Cdj 350 met usb`s en dat beviel perfect als mixer heb ik de Reloop Usb 350 deze werkt samen perfect. Maar sinds +/- 1 week heb ik een probleem met mijn usb sticks hoe het kan snap ik echt totaal niet.. Werkelijk ik heb 4 usb sticks waarvan 2 van SanDisk 8 G zijn.. 1 daarvan werkt perfect niks aan de hand al mijn andere usb`s ook die van Sandisk (2e) lopen met een kiezen van een nummer vast of blijft 10 sec hangen en vervolgens moet ik mijn USB dus eruit halen of de Pioneer aan en uit zetten.. Hoe het kan ik snap er werkelijk niks van nu kan ik dus niet normaal draaien door dit probleem ben ik nu bijna genoodzaakt CD`s te draaien.. Maar echt hoe onmogelijk het klinkt het is echt raar ik heb 1 usb die werkt op beide decks probeert en werk gewoon.. Dus het zou niet aan de Pioneer's moeten liggen denk ik.. Hopelijk kan iemand mij helpen want ik wil eigenlijk een nieuwe USB kopen maar strak heb ik dus weer het zelfde probleem.. Nu heb ik hier dus 3 usb liggen van 4 g waar ik dus niets mee kan..
    Ik hoop echt snel op een reactie..

Super bedankt!

Groetjes Lars.

Heb je al eens een USB stick opnieuw geformatteerd (fat32) en daarna de muziek er opnieuw opgezet?

Comment

Hee

Dankjewel voor je reactie! Dat nog niet gedaan gewoon formateren usb ? Fat32 ? Dankjewel ga het meteen eens proberen!

Comment

Hee woodenhenry

Net even 2 usb's formatteert op 32 wat je zij en ze zijn veel sneller tot nu toe geen vastloper! Als dit het echt was echt super bedankt k hoop echt dat dit t probleem was.. Dankjewel man!
        Groetjes Lars

Comment

Goedemiddag

Inmiddels alle usb's formateert (fat32) maar nog steeds vastlopers het is echt ongelooflijk 1 usb werkt gewoon normaal niks aan de hand mee.. het gaat me toch echt aan het denken zetten waar zou het nog meer mee te maken kunnen hebben.. Hopelijk kan iemand me alsnog helpen hiermee ik word er een beetje gek van zeg maar.. dankjewel!

Grtz Lars

Comment

Als ik je verhaal goed begrijp heb je dus een verzameling USB-sticks, maar er is 1, of enkele sticks die op beide spelers niet goed werken? Werken deze op andere apparatuur (laptops etc.) wel gewoon naar behoren?

Comment

Hoi Rick.

Ik heb inderdaad nu 4 usb`s waarvan 2 van Sandisk.. 1 hiervan werkt op beide decks perfect.. maar andere 3 usb`s werkte altijd gewoon goed op beide decks.. maar sinds 1 week werkt er dus nog 1 ik heb viavia een tip gekregen een ander soort usb te kopen.. een ( Kingston usb ) deze zouden t goed moeten doen op de cdj350. maar alle usb werken inderdaal normaal en goed op andere aparaten.. t gekke is ik heb 2 usb`s van Sandisk waarvan een echt gewoon werkt de andere dus niet.. blijft hangen en vastlopers net zoals de andere usb`s.. dus hoe het kan ik heb werkelijk geen idee.. ik heb iemand gehoord over een 3.0 usb maar ook zo usb heb ik maar ook deze loopt vast die 2 weken terug gekocht is.. dus ik wordt er een beetje gek van zeg maar.. Ik hoop dat je nog een tip hebt of iets want een kingston ubs moet schijnbaar de cdj 350 goedliggen hoor ik via via.. ook het gebruik maken van recordbox is langskomen.. maargoed k hoop je snel te spreken groetjes Lars

Comment

Ik zou ze dan sowieso eens volledig formatteren (en niet alleen 'snel formatteren'). Daarna eens proberen met twee of drie tracks op die USB-stick te zetten en kijken of dat werkt. Werkt dat dan goed, dan kun je er steeds wat meer muziek op zetten, zodat je kunt zien waar het fout gaat, indien er daarna nog problemen ontstaan.

Comment

Working...
                X