Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zwart doek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

uhm er ontbreekt bij jou enige vorm van zelf initatief denk je ook niet? Het staat zelfs in de product omschrijving!

Het is erg sneu voor Zassie dat hij heeel veel tijd in een post stopt voor jou, maar jij niet eens zelf de moeite neemt om iets aan je 'huiswerk' te doen.

Comment

zodra iets niet in kleine blokjes jip en janneke taal vermeld staat snappen ze het al niet meer.... ik geef het op.....

verder kijken dan je neus lang is en google gebruiken.. daar is het voor en niet alles in de wereld gaat via internet..... (geld overigens voor meer topics)

zo... dat ben ik weer ff kwijt :D

Comment

Het heft in eigen hand nemen

Het kan zo zijn dat BCDrivein het niet begreep gezien de vele varianten, of nog even bevestiging wou? Waarom moet daar dan zo'n probleem van gemaakt worden? Domme vragen bestaan niet. Van jullie beiden heb ik ook topics gezien waarvan ik dacht van 'hoe moeilijk kan het zijn', maar dat geldt voor iedereen. De één vind het ene makkelijk en het ander weer moeilijk, dat is voor iedereen anders.

Comment

achtergrond doeken (theaterdoeken) worden gemaakt van (een variant van) treveria.
          hoe heet het doek wat een normale backdrop heeft
          Ik kan me de verwarring wel enigszins voorstellen, vind het een beetje jammer dat er gelijk weer op een corrigerende toon gereageerd wordt, in plaats van dat er een extra bevestiging gegeven wordt. (En dat kan ook handig zijn voor mensen die in een later stadium reageren in een topic)

Hiernaast is Google een geweldige zoekmachine, maar dan moet je wel de juiste gegevens invoeren. Als je puur op zoek bent naar de juiste stof, dan kan ik me voorstellen dat je niet het gewenste resultaat vindt op alleen 'theaterdoek', terwijl je wel iets vindt op 'treveria'.
          Je moet maar weten dat die stof treveria heet..

Aan de andere kant, als je echt serieus op zoek bent naar een custom made zeil of doek, is het niet verkeerd om eens vrijblijvend een paar bedrijven te contacteren om te kijken wat ze voor je kunnen doen, wat ze je aanraden en wat de kosten hiervan zijn.

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Ik kan me de verwarring wel enigszins voorstellen, vind het een beetje jammer dat er gelijk weer op een corrigerende toon gereageerd wordt, in plaats van dat er een extra bevestiging gegeven wordt. (En dat kan ook handig zijn voor mensen die in een later stadium reageren in een topic)

Hiernaast is Google een geweldige zoekmachine, maar dan moet je wel de juiste gegevens invoeren. Als je puur op zoek bent naar de juiste stof, dan kan ik me voorstellen dat je niet het gewenste resultaat vindt op alleen 'theaterdoek', terwijl je wel iets vindt op 'treveria'.
            Je moet maar weten dat die stof treveria heet..

Aan de andere kant, als je echt serieus op zoek bent naar een custom made zeil of doek, is het niet verkeerd om eens vrijblijvend een paar bedrijven te contacteren om te kijken wat ze voor je kunnen doen, wat ze je aanraden en wat de kosten hiervan zijn.
            Die bevestiging staat er ook.
            En als je serieus op zoek bent idd een bedrijf mailen of bellen... dat heb ik hem ook gemeld in twee PM berichten. Tuurlijk iets op een forum gooien is makkelijk en daar is het voor.

Backdrop is de engelse term voor achtergronddoek...
            Eigen initiatief ook wel belangrijk.... als je echt op zoek bent kijk je denk ik verder dan een forum lijkt mij (bijvoorbeeld bij de product specs van een product)
            Ik heb twee lange berichten getypt voor deze vraag, een in PM een op forum. Als dan dezelfde vraag terug blijft komen terwijl het antwoord al In mijn ogen vrij duidelijk gegeven is.. er een website bij is gezocht voor m en nog veel meer.... raak ik toch een beetje geirriteerd..... bijna menselijk....

no hard feelings... moest t wel ff ventileren

Comment

Ik begreep het inderdaad even niet, zoals Patrick al zei, bedankt daarvoor.

Bedankt voor de informatie, ik ga is even rondkijken! ;)

Comment

Working...
              X