Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive in show tekenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha klopt had het gezien toen ik hem poste heb hem meteen aangepast;)

Comment

Originally posted by Jelle Classens View Post
      Bij deze wat vind je ervan?

Uploaded with ImageShack.us
      WOOW :O
      Echt ongeloflijk :) bedankt (Y)

Comment

Echt mooi gemaakt! :cool:

Welk programma heb je er voor gebruikt als ik vragen mag?

Comment

Wouw! Erg leuk gemaakt!

Comment

Voor het mooie zou je kunnen spiegelen. Daarmee bedoel ik dat je één speakerstapel, één t-bar en één movinghead spiegelt die allemaal aan een kant van het plaatje staan zodat alles tegen elkaar in staat. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Comment

Begrijp wat je bedoelt ja. Heb ik er gedacht is geen probleem om te doen vond het zo wel leuk. Maar was aan het twijfelen maar goeie aanvulling zal het even aanpassen;)
              Heb het gemaakt met fotoshop. Als je geen ervaring hebt met zo'n programma is geen probleem het beste werkt gewoon fotoshop halen en gewoon beginnen met klote.
              Een jaar geleden kon ik het ook niet maar nu lukt het al aardig:P
              Wel goeie fotoshop halen CS3 gebruik ik dat is een totaalpakket met fotoshop en videobewerking en allerlei programma's kun je ook leuk posters mee maken. [***]
              Last edited by Rick; Friday-03-09-2010, 19:29. Reason: censored.

Comment

Bovenstaande post aangepast. Aansporing tot illegaal downloaden van materiaal waar voor betaald dient te worden is niet toegestaan op het forum!

Comment

als je goede fotobewerking wil, maar niet wil betalen kan je voor THE GIMP gaan. Opensource bewerking van Photoshop, best goed moet ik bekennen (voor die paar keer dat ik er even meet gespeeld heb)

Comment

Sorry dat wist ik niet ;)
                    Zal het in het vervolg niet meer doen.

Comment

Photoshop CS3 is overigens ook alweer enkele jaartjes oud... Vandaag de dag verkoopt Adobe CS5.

Comment

dat klopt maar voor de doeleinde waar ik het voor gebruik is CS3 goed genoeg:)

Comment

Originally posted by zassie View Post
                          als je goede fotobewerking wil, maar niet wil betalen kan je voor THE GIMP gaan. Opensource bewerking van Photoshop, best goed moet ik bekennen (voor die paar keer dat ik er even meet gespeeld heb)
                          The Gimp en Photoshop hebben totaal niets met elkaar te maken. Dat weet je waarschijnlijk wel, maar zo als je het hier formuleert wekt het de schijn dat The Gimp een gratis versie van Adobe Photoshop is en dat is niet zo.

The Gimp is op zichzelf ontwikkeld en heeft een nederlandse oorspring. Het prgramma is zo goed dat om die reden en het feit dat het opensource is, Adobe nooit geen moeite heeft gedaan om Photoshop voor Linux uit te brengen.

Comment

On topic:

Als je op een eenvoudige manier een nieuwe opstelling wil visualiseren, neem dan een stuk A4 papier en een potlood. Goedkoper en makelijker kan het niet.

Wil je een afbeelding hebben die voor reclame doeleinden moet dienen, dan adviseer ik om een goede amateurfotograaf mee te laten lopen en tijdens je optredens sfeervolle plaatjes te maken. Video kan natuurlijk ook.

Comment

merendeel van de mensen heeft voor wat ze doen meer dan genoeg aan photoshop 7 (dat is nog voor de CS serie)....
                              En alsmaar de nieuwste versie nemen is nergens voor nodig: de meeste drukkerijen ondersteunen de nieuwste series vaak niet eens, omdat de verschillen met eerder versies minimaal zijn en de nieuwste foefjes vrijwel nooit gebruikt worden... Mijn drukker ondersteund op dit moment tot CS2! Heb nog nooit problemen gehad dat het anders uitpakte dan de bedoeling... wel opslaan als legacy bestand.. maar dat is wat anders

@JPSHOLLAND
                              Ja uiteraard weet ik dat de twee niets met elkaar te maken hebben. Doelde inderdaad alleen te zeggen dat ze vrijwel hetzelfde doen.

Comment

Working...
                              X