Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fender twin reverb 1965

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fender twin reverb 1965

Gegroet,
    Momenteel gebruik ik een Fender Twin Reverb van het gezegende jaar 1965.De versterker heeft intensieve gebruikssporen en niet originele luidsprekers (echter een mooi geluid). Alhoewel het een prima combo is, is hij iets te luid voor "slaapkamergebruik". Ik denk er dus aan om hem te verkopen maar heb geen idee wat ik ervoor moet vragen.
    Iemand enig idee?
    Alvast bedankt,
    Marc

Op deze manier kan je de versterker niet meer als 'vintage' aanbieden denk ik. De verzamelaar koopt alleen origineel en het liefst in een zo goed mogelijke staat. Aan beide eisen voldoet je versterker helaas niet.

Het blijft aan de andere kant natuurlijk een beetje 'wat de gek er voor geeft'. Je kan altijd een proefballon op Marktplaats oplaten. Gewoon een advertentie plaatsen zonder vraagprijs. Het nadeel is dan wel dat het even kan duren voordat je een serieuze reactie krijgt, maar aan de andere kant zijn biedingen op Marktplaats niet bindend, dus staat het bod je niet aan, dan verwijder je het gewoon.

In originele perfecte staat zou je er denk ik tot 3000,00 voor kunnen vragen. Nu?

Comment

Bedankt Ronald!

Comment

Working...
      X