Announcement
Collapse
No announcement yet.
Beste beginer-set?
Collapse
X
-
19" of 12" of 10" of 6.5"
het maakt NIET uit
een mengpaneel blijft een mengpaneel
en je kunt eender wat erop aansluiten of het nu 19" of 12" of... is
Daarentegen zit er ontzettend veel verschil in mixers. Mijn persoonlijke keuze hangt altijd af van
1) Het soort faders wat gebruikt wordt
2) Of de potmeters goed aanvoelen
3) Of de potmters netje lineair lopen.
4) De aansluitmogelijkheden (min. 2 x line en 2 x phono apart)
5) Last but not least de kwaliteit van het uitgangsignaal. Heel erg belangrijk.
Comment
-
Overigens is het niet altijd zo dat je kanaal fader de cd speler inschakeld, bij sommige mixers gebeurd het ook door de crossfader. Een beatmix dj gebruikt dit niet. Meer de luie dj`s onder ons en natuurlijk die dj`s die een slechte motoriek hebben. Want en je schuif omhoog zetten en de play knop indrukken is natuurlijk wel een hele ingewikkelde handeling :D
Comment
-
Naja het hoeft niet altijd met lui te maken hebben hoor. Als je je CD speler wilt starten op een bepaald moment (na een break bijv.) en je schuift heel de snel de fader omhoog dat je dan gewoon doormixt zeg maar...dat is wel makkelijk.
Ik gebruik het btw zelf niet en was het ook niet van plan :lol:
Comment
-
Haha, ik doe niet zo moeilijk hoor over concullega`s. Roep maar, zo lang je ze maar niet linkt.
Verder ben ik het eens over de reloop/behringer vergelijking. Maar het prijsniveau ligt natuurlijk ook wel wat hoger. Zo ben ik erg benieuwd naar de nieuwe zwarte (eindelijk) RMX USB. Er staan er al behoorlijk wat in bestelling.
Reloop heeft zich in de jaren dat wij het verkopen meermaals bewezen dat ze tegen een stootje kunnen. Daarnaast vind ik de introductie van de kleur zwart zeer goed te noemen, dit wordt nou eenmaal meer verkocht.
Comment
-
Wat in mijn ogen een leuke beginners set is kijk ik toch graag naar een stukje kwaliteit want je kan wel gaan voor budget maar als je het mij vraag heb ik zoiets van geef dan net die 100 euro extra uit en pak dan beter matriaal wat gelijkwaardiger is......
Beginnersset#1 (Vinyl)
Beginnersset#2 (Vinyl)
Beginnersset#3 (Vinyl)
Beginnersset#1 (CD)
Beginnersset#2 (CD)
Beginnersset#3 (CD)
Comment
Comment