Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat gaat er hier mis? Volop voordeel veiling.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat gaat er hier mis? Volop voordeel veiling.

Toch wel vreemd, eerder heb ik in de volop voordeel veiling eens geboden op een Devine versterker. Echter halverwege deze veiling werd het product ineens van de veiling gehaald.
    Na contact opgenomen te hebben met Bax kon niemand mij vertellen wat er gebeurd was.

Nu heb ik vrijdag nogmaals meegedaan aan een veiling van een B-stock epiphone Korina Explorer. Ook deze keer verdwijnt het product van de veiling..
    Toch kreeg ik de volgende morgen een berichtje dat ik de veiling gewonnen had en heb deze dan ook betaald. Inmiddels een aantal dagen later heb ik niets meer vernomen van deze veiling en heb ik geen product binnen gekregen.
    tot 2 maal toe ook een mail gestuurd naar de Helpdesk maar geen reactie..

Wat gaat hier toch mis? en ga ik nu mijn geld terug krijgen of ga ik het product opgestuurd krijgen.. want in de regels van de veiling staat duidelijk dat een bod bindend is en daarop vindt ik dat dit dan 2 kanten op moet werken..

Mvg,

Thomas Schram.

Dat klink erg vreemd! Omdat ik nu op vakantie ben kan ik het niet zelf voor je uitzoeken, maar ik heb de leiding van de helpdesk verzocht dit te onderzoeken en contact met je op te nemen. Dit moeten we kunnen oplossen!

Comment

Inmiddels heb ik nog maar eens gebeld en na ca. 15 min uitzoeken, bleek het zo te zijn dat het product (ondanks dat hij op de veiling stond) verkocht is.
      Voor mij erg balen en ik moet het helaas doen met het terug betalen van mijn geld en een cadeaubon van 25 euro, wat uiteraard een aardig gebaar is maar ik baal echt ontzettend.

Ik kan niet zo goed begrijpen hoe dit kan, als ik een bod plaats, dan ben ik VERPLICHT te betalen. Nu gebeurd het andersom dat de deal niet door gaat en dan mag ik het doen met een cadeaubon.
      Betekend dit dat als ik later terug wil komen op mijn bod, dit ook af kan doen met: 'nou, ik heb toch wat anders geregeld, hier heb je 2 tientjes en dan hebben we het nergens meer over'.

Erg jammer maar goed fouten kunnen gemaakt worden, helaas treft dit mij nu voor de tweede keer.

Comment

Dat is inderdaad balen! Mocht je nog een b-stock of inruilgitaar zien die je graag zou willen hebben, stuur mij dan even een PB en dan zorg ik dat je een hele mooie prijs krijgt en dat het product direct gereserveerd wordt in ons ERP systeem, zodat niemand het meer kan bestellen.

Comment

Daar houd ik je aan! ;)

Comment

@Ronald, nou daar ben ik dan met het verzoek om een 'gunst'. Ik heb om 16 december op de veiling een tronical tune Type A gekocht, deze blijkt achteraf niet het goede type te zijn voor mijn gitaar, (epiphone les paul custom). Bij de klantenservice loop ik helaas tegen een muur aan om verschillende redenen.

- Ik ben zelf degene die het product gekocht heeft en ik had hier beter op moeten letten.
            - Het type wat voor mijn gitaar geschikt zou zijn staat op de website voor 299 euro, echter heb ik samen met de klantenservice medewerker geconstateerd dat dit foutief is en 199 zou moeten zijn. (zie hiervoor de alternatieven: http://store.tronical-components.com...phone-guitars/ en http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...ype+j_326858_1

De geboden oplossing vanuit de klantenservice is als volgt: Stuur het product terug, mijn geld word geretourneerd en ik mag het product vervolgens zelf kopen voor 199 euro.

Toegegeven: deze keer is het mijn eigen fout geweest en heb ik het verkeerde type gekocht.

Toch zou ik graag via deze weg, gezien de historie willen kijken of we tot een betere oplossing hiervoor kunnen komen.

Greetings en hoor graag van je Ronald!
            Last edited by thomas.schram@live.nl; Monday-28-12-2015, 16:27. Reason: Foute link

Comment

Hoi Thomas.

Zoals beloofd kom ik je tegemoet. De juiste tuners heb ik net naar je laten versturen. Het enige dat ik van jou nog vraag is de verkeerde tuners terug te sturen. Het verschil nemen wij voor onze rekening.

Ik hoop dat ik je hiermee een goede oplossing heb kunnen bieden.

Comment

Beste Ronald,

Kijk. Dit is nou hoe je een trouwe klant tevreden houdt, Petje af, warme douche, etc, etc! Ik zal de andere tuners morgen ASAP opsturen.

Hartelijk Dank Ronald,

Mvg,

Thomas Schram

Comment

Working...
                X