Announcement

Collapse
No announcement yet.

Enquête EDM en nieuw televisieprogramma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enquête EDM en nieuw televisieprogramma

Hey guys,

Ben je tussen de 13 en 28 jaar en luister je dance? Doe dan mee aan mijn afstudeerenquête. Het invullen duurt niet langer dan 5 minuten en de resultaten worden anoniem verwerkt. Ik hoop veel reacties te kunnen verzamelen.

Link naar het onderzoek: http://www.thesistools.com/web/?id=492629

Groetjes Jim

Ik ben als eerste benieuwd of de topic starter nog ooit terug komt

Maar goed. Toch een vraag hier even neer ploffen.

Hoe wil jij zoon programma voor je zien? Dus hoe zou een indeling, schema voor de show eruit moeten zien.

Ik bedoel, als ik dj zou zijn en ik zou mee willen doen. Dan zou ik ook echt willen kunnen mixen en me skills willen laten zien. Dus niet 5 minuten achter een setje gaan staan 2x een knopje en een fader bedienen en dan al meteen een jah of nee laten horen.

Dit gaat dan dus een probleem opleveren en wel het volgende. Je zal dus al minimaal een dj een half uur de tijd en ruimte moeten geven om zijn ding te doen. Zeg dat je 10 kandidaten hebt. Dan is dit alleen al aan draaien een 5 uur. Nog geen beoordelingen geen reacties helemaal niks. Meerdere dj tegelijk gaat het ok niet worden. Dan gaat alles door elkaar. Week ertussen zou niet echt een eerlijke vergelijking opleveren.

Ik ga in ieder geval geen 5 uur naar 1 show kijken. Je geeft zelf al meerdere stylen aan. Ga je dan als kijker niet voor de style die je leuk vind kijken (en erna weer weg) ipv de skills van de dj

Lang verhaal kort.
    Weer een onderzoek met weinig onderbouwing wat precies het idee is en wat er voor gedachte zijn.

Comment

Working...
    X