Ik als echte ondernemer zijnde let altijd goed op mijn concurrenten. Soms zit ik weleens te brainstormen, wie of welk bedrijf zou nou een bedreiging kunnen gaan vormen. Heel veel bedrijven zijn al de reveu gepasseerd in mijn gedachten, maar de HEMA nog nooit. En jawel wat lees ik vandaag.
Dus jawel ik ben maar eens een kijkje gaan nemen op hema.nl. Zo gul als ze zijn bij de HEMA hebben ze speciaal voor onze forumleden een proefles ter beschikking gesteld.
Het ziet er vrij goed uit qua opzet, ik ben erg benieuwd naar de werkelijk inhoud. Helaas is dat niet gratis beschikbaar :evil:
Bij HEMA is er altijd iets nieuws. Daarom kunt u maar beter zo vaak mogelijk komen. Want voor u het weet, hebben we alweer een nieuw artikel dat uw leven een stukje leuker gaat maken.
Online cursus zo word ik DJ voor slechts € 19.95
Alles wat je moet weten om dj te worden. Deze onlinecursus gaat over de apparatuur die je nodig hebt en over de benodigde vaardigheden, van beatmatchen tot entertainen. Veel gebruik van videobeelden.
Online cursus zo word ik DJ voor slechts € 19.95
Alles wat je moet weten om dj te worden. Deze onlinecursus gaat over de apparatuur die je nodig hebt en over de benodigde vaardigheden, van beatmatchen tot entertainen. Veel gebruik van videobeelden.
Het ziet er vrij goed uit qua opzet, ik ben erg benieuwd naar de werkelijk inhoud. Helaas is dat niet gratis beschikbaar :evil:
Comment