Announcement

Collapse
No announcement yet.

How te become a dj??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• How te become a dj??

Ik als echte ondernemer zijnde let altijd goed op mijn concurrenten. Soms zit ik weleens te brainstormen, wie of welk bedrijf zou nou een bedreiging kunnen gaan vormen. Heel veel bedrijven zijn al de reveu gepasseerd in mijn gedachten, maar de HEMA nog nooit. En jawel wat lees ik vandaag.

Bij HEMA is er altijd iets nieuws. Daarom kunt u maar beter zo vaak mogelijk komen. Want voor u het weet, hebben we alweer een nieuw artikel dat uw leven een stukje leuker gaat maken.

Online cursus zo word ik DJ voor slechts € 19.95
    Alles wat je moet weten om dj te worden. Deze onlinecursus gaat over de apparatuur die je nodig hebt en over de benodigde vaardigheden, van beatmatchen tot entertainen. Veel gebruik van videobeelden.
    Dus jawel ik ben maar eens een kijkje gaan nemen op hema.nl. Zo gul als ze zijn bij de HEMA hebben ze speciaal voor onze forumleden een proefles ter beschikking gesteld.

Het ziet er vrij goed uit qua opzet, ik ben erg benieuwd naar de werkelijk inhoud. Helaas is dat niet gratis beschikbaar :evil:

hmmm ik denk dat het toch wijzer is om een dj cursus in de praktijk te volgen...

voor de rest klinkt het ook niet als iemand vraagt waar heb je zo leren draaien?"nou bij de hema!!"

Comment

vind het wel leuk idee maar ga denk ik toch liever een praktijk cursus volgen :P

Comment

Het is inderdaad leuk om je basiskennis op te doen, maar als je bij ons een uurtje bent weet je evenveel. En dat is gratis :) . Maar het idee is leuke natuurlijk.

Comment

ja dat vroeg ik mij af hoe gaat zo,n dj cursus bij jullie in zijn werk...

niet dat ik het ga volgen maar ben er toch benieuwd naar hoe jullie aanpak is...

Comment

Ik probeer je even in het kort uit te leggen hoe het bij ons in zijn werk gaat.

De eerste keer gaan we kijken in welk stadium je al zit. Na deze les gaan we praten of je verder wilt.

Wanneer je ervoor hebt gekozen om toch verder te gaan dan gaan we je leren beatmixen. Platen gelijk laten lopen, waar je op moet letten tijdens het draaien, je krijgt verschillende tips etc.

De volgende lessen krijg je eventueel huiswerk mee naar huis en een van de laatste lessen moet jezelf een set in elkaar zetten en daar geven wij comentaar/tips/opmerkingen op.

Dit is een globaal overzicht.

Groetjes
            Thaan

Comment

oke en gebeurt dat in de zaak in goes?

Comment

Originally posted by Thaan

De eerste keer gaan we kijken in welk stadium je al zit. Na deze les gaan we praten of je verder wilt.
                Is de eerste les dus gratis? En wat zou het eventueel daarna kosten?
                (even benieuwd :wink: )

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
                  oke en gebeurt dat in de zaak in goes?
                  Ja, dat wordt gedaan bij ons op de zaak.

Comment

Originally posted by Bastian
                    Originally posted by Thaan

Is de eerste les dus gratis? En wat zou het eventueel daarna kosten?
                    (even benieuwd :wink: )
                    Zie het zo...dat je kunt kiezen tussen een workshop (1 dag) en een cursus (even uit me hoofd 4x of 5x)

1 losse les kost € 80,- en wanneer je van te voren kiest voor een cursus dan krijg je natuurlijk korting. Hoeveel dat is durf ik zo niet te zeggen.

Comment

De eerste les is dus niet gratis, aangezien dat juist de les is waar je de meeste beginselen gaat leren.

Comment

Working...
                      X