Twee weken terug 2 gitaren ter reparatie (met identiek trussrodwiel probleem; gelukkig binnen garantie) naar Bax gestuurd. Kreeg ze 4 dagen later 'gerepareerd' terug. Dat wil zeggen 1 was gerepareerd en de ander niet.
De gerepareerde gitaar was voor de reparatie erg goed afgesteld. Na de reparatie was de afstelling op alle fronten totaal mis (vooral de tremelobrug). Na het repareren heeft men dus niet de moeite genomen de gitaar opnieuw en goed af te stellen. Ook was de gitaar erg vies.
Heb de gitaar zelf opnieuw moeten laten afstellen en hier kosten voor moeten maken. Wilde dit trouwens nu niet meer door Bax laten doen, vertrouwen is weg en kosten om steeds maar weer naar winkel A'dam te moeten te hoog.
De tweede gitaar kwam ongerepareerd terug. Het lijkt er ook sterk op dat de snaren niet eraf zijn geweest (identiek met de eerder gemaakte foto). Ook deze gitaar was erg vies.
Heb dezelfde dag (nu 1,5 week geleden) direct Bax gebeld. Medewerker kon de betreffende afdeling niet bereiken en kon mij verder niet helpen. Gaf aan dat ik later wel gemaild zou worden. Heb moeten smeken om gebeld te worden ipv gemaild. Na 4 dagen niets gehoord te hebben opnieuw contact opgenomen met de helpdesk. Zelfde verhaal, betreffende afdeling niet bereikbaar en ik zou gemaild worden en hij wist inmiddels ook door wie. Hij hoopte dat dit z.s.m. zou gebeuren. Opnieuw aangegeven dat ik gebeld wilde worden. Nu weer een week verder en nog steeds niets gehoord.
Heb deze gitaar nu maar laten beoordelen door een zeer ervaren gitaarreparateur. Hij bevestigde dat het probleem niet verholpen was en heeft dit nu voor mij gedaan (tegen kosten uiteraard).
Het is voor mij helemaal duidelijk. Service binnen de 60 dagen na aanschaf is ok, je kunt een defect instrument gemakkelijk om ruilen. Echter hierna is de service beduidend minder tot niet. Enkele helpdeskmedewerkers kunnen of willen niet persoonlijk zorgen dat het in orde komt en doen niet aan procesbewaking. Er wordt verscholen achter anderen en steeds vaker tref je een medewerker die zijn desinteresse niet kan verbergen. Een instrument zal ik nooit meer bij Bax aanschaffen; heb mijn 'leergeld' betaald.
De gerepareerde gitaar was voor de reparatie erg goed afgesteld. Na de reparatie was de afstelling op alle fronten totaal mis (vooral de tremelobrug). Na het repareren heeft men dus niet de moeite genomen de gitaar opnieuw en goed af te stellen. Ook was de gitaar erg vies.
Heb de gitaar zelf opnieuw moeten laten afstellen en hier kosten voor moeten maken. Wilde dit trouwens nu niet meer door Bax laten doen, vertrouwen is weg en kosten om steeds maar weer naar winkel A'dam te moeten te hoog.
De tweede gitaar kwam ongerepareerd terug. Het lijkt er ook sterk op dat de snaren niet eraf zijn geweest (identiek met de eerder gemaakte foto). Ook deze gitaar was erg vies.
Heb dezelfde dag (nu 1,5 week geleden) direct Bax gebeld. Medewerker kon de betreffende afdeling niet bereiken en kon mij verder niet helpen. Gaf aan dat ik later wel gemaild zou worden. Heb moeten smeken om gebeld te worden ipv gemaild. Na 4 dagen niets gehoord te hebben opnieuw contact opgenomen met de helpdesk. Zelfde verhaal, betreffende afdeling niet bereikbaar en ik zou gemaild worden en hij wist inmiddels ook door wie. Hij hoopte dat dit z.s.m. zou gebeuren. Opnieuw aangegeven dat ik gebeld wilde worden. Nu weer een week verder en nog steeds niets gehoord.
Heb deze gitaar nu maar laten beoordelen door een zeer ervaren gitaarreparateur. Hij bevestigde dat het probleem niet verholpen was en heeft dit nu voor mij gedaan (tegen kosten uiteraard).
Het is voor mij helemaal duidelijk. Service binnen de 60 dagen na aanschaf is ok, je kunt een defect instrument gemakkelijk om ruilen. Echter hierna is de service beduidend minder tot niet. Enkele helpdeskmedewerkers kunnen of willen niet persoonlijk zorgen dat het in orde komt en doen niet aan procesbewaking. Er wordt verscholen achter anderen en steeds vaker tref je een medewerker die zijn desinteresse niet kan verbergen. Een instrument zal ik nooit meer bij Bax aanschaffen; heb mijn 'leergeld' betaald.