Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj boeking website beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dj boeking website beginnen

Hallo forum leden,
    Ik ben sinds een paar weken met een ideetje aan het spelen om een dj boeking website op te richten. Het idee is dus om een website waar dj’s opkomen van heel Nederland en waar mensen deze via mij kunnen boeken.
    Ik heb zelf geen ervaring met de dj industrie. Ik ben van plan er veel over bij te leren als ik het plan wil doorzetten maar voor ik dat ga doen wil ik weten of mijn plan een kans van slagen heeft. Ik vraag jullie dus om wat troubleshooting te doen op mijn idee. Waar potentiële valkuilen kunnen liggen.
    De eerste valkuil die in me opkomt is dat dj’s niet op zo’n website willen staan als ze commissie moeten afdragen, maar zolang ik hen kan overtuigen dat ze hierdoor meer opdrachten krijgen denk ik dat ze er graag op zouden willen staan.
    Het volgende probleem wat ik al ben tegengekomen is of er een mogelijkheid is om een dj die niet bij de KVK ingeschreven staat, toch op een legale manier te kunnen laten boeken.
    En als 3de is mijn probleem dus ook dat ik niet veel van de dj industrie weet, dus dat ik ook niet weet of mensen regelmatig via een dergelijke boeking websites hun artiesten vinden of dat dit vaak via een andere weg gaat.
    Als jullie antwoorden op de bovenstaande vragen weten, of verdere problemen kunnen aanwijzen hoor ik het graag,
    Groetjes Tim
Working...
X