Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vandaag besteld en betaald en op voorraad morgen in huis???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag besteld en betaald en op voorraad morgen in huis???

Heelaas kun je ook de pech hebben zoals ik nu dat jouw bestelling die je de volgende dag nodig hebt met de verkeerde bezorgdienst wordt meegegeven die op zaterdag helemaal niks uitlevert.
    Ik ben dus heel erg teleurgesteld.
    Vrijdags bestelden betaald!
    Ik heb gemeld dat ik het persee nodig had op zaterdag!
    Ophalen op een depot?? een oplossing???
    DHL levert tot avonds!!!Fouten worden gemaakt maar dit kan echt niet .
    Ik had alle vertrouwen in een goede afloop!
    Ik heb inmiddels gebeld maar geen oplossing.
    Ik heb een mail gestuurd naar de directie en een kopie per post gestuurd aan de directie!
    Ik hoop dat Bax Music komt met een goede oplossing daar ik een goeie klant bent en voor 2 bands apparatuur koop bij Bax music.
    Emiel:(

Tsja, dat ga je altijd hebben met drie partijen 'Bax (A) -> vervoerder (B) -> klant (C)'.

C heeft een probleem en A 'belooft' dat op te lossen (vóór 23 uur besteld, morgen in huis), echter partij B heeft geen boodschap aan de probleem van C en de belofte van A. A levert op tijd pakketje af bij B (en heeft daarmee haar belofte ingelost), en C heeft het voor het nakijken.

Ik geloof al een tijd niet meer in de belofte van Bax (ook al ligt dat niet aan Bax). Je hebt uiteindelijk meer houvast bij 'beloftes' van bijvoorbeeld AliExpress (levering tussen 15 mei en 4 juni): dat klopt namelijk altijd :)

Peter
    Last edited by pboosten; Sunday-26-05-2019, 12:31. Reason: Dom foutje verbeterd

Comment

Originally posted by pboosten View Post
      A levert op tijd pakketje af bij B (en heeft daarmee haar belofte ingelost), en C heeft het voor het nakijken.
      Niet helemaal waar. A belooft iets aan C en A kiest er zelf voor B te gebruiken om die belofte na te komen.
      Als die belofte niet wordt nagekomen heeft A een probleem met C en heeft C een (slechte) ervaring met A met de kans dat deze nooit meer wat besteld bij A (en dus heeft A dan het nakijken).
      Eens dat sinds Bax de keuze heeft gemaakt hun bezorging door een ander pakket dienst te laten regelen ook mijn ervaring (al is dit wellicht alleen in mijn gebied) is dat hierdoor de beloftes niet nagekomen worden.
      Dit heeft voor mij tot gevolg dat ik sindsdien niets meer bij Bax bestel en een ander leverancier heb gevonden welke hun beloftes wel nakomt.

Comment

Je hebt uiteraard gelijk Bill, maar ik vermoed dat Bax, inmiddels empirisch vastgesteld, wél zo denkt, mede gedreven door hun desinteresse voor dit soort zaken. Gelukkig denkt de consumentenbond hier anders over, maar uiteindelijk is de klant hier niet mee geholpen.

Comment

Of je besteld het gewoon op tijd.

Of je koopt het persoonlijk bij de firma om de hoek of je huurt het.

Met het volste vertrouwen iets bestellen en verwachten dat het er de volgende dag is en niet zonder kunnen?
          Mwa ik denk dat het ook niet echt het aller slimste is om in dit soort '' essentiële '' situaties op een pakket dienst te gaan vertrouwen.

Leuk dat je dan de schuld bij een bax of bij een dhl of weet ik veel wie de pakket dienst verzorgt wil neer leggen. Maar je had ook bij je zelf kunnen denken. Goh dit is wel echt heel belangrijk voor me. Ik MOET dit hebben morgen. Goh laat ik dat risico eens niet nemen.

Dus succes met je brief naar de directie en ik ben erg benieuwd hoe dit opgepakt gaat worden voor je.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
            Of je besteld het gewoon op tijd.
            Of je koopt het persoonlijk bij de firma om de hoek of je huurt het.
            Als we alles op tijd wisten...
            En een firma om de hoek hadden...

Met het volste vertrouwen iets bestellen en verwachten dat het er de volgende dag is en niet zonder kunnen?
            Mwa ik denk dat het ook niet echt het aller slimste is om in dit soort '' essentiële '' situaties op een pakket dienst te gaan vertrouwen.
            Hij vertrouwd de pakketdienst niet maar de leverancier (die het belooft op zijn site).

Leuk dat je dan de schuld bij een bax of bij een dhl of weet ik veel wie de pakket dienst verzorgt wil neer leggen. Maar je had ook bij je zelf kunnen denken. Goh dit is wel echt heel belangrijk voor me. Ik MOET dit hebben morgen. Goh laat ik dat risico eens niet nemen.
            En dan? Dan maar zonder?

Dus succes met je brief naar de directie en ik ben erg benieuwd hoe dit opgepakt gaat worden voor je.
            Zal wel iets van een excuses worden waar je geen zak aan hebt, ze hebben (helaas) genoeg ander klanten.
            Last edited by BT-Studio; Tuesday-28-05-2019, 20:33.

Comment

Working...
            X