Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe je feest aankleden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe je feest aankleden?

Hallo partyboys & girls,

Zoals jullie misschien wel weten (of niet) organiseer ik samen met Attila het feest Supervet. Omdat de zaal best wel groot is en erg hoog willen wij een vette decoratie.

Enkele voorbeelden:

- bloempotten op truss-stands
    - rode loper

We willen graag een trendy interieur/decoratie creëren. Wie heeft hier ervaring mee en wie heeft er leuke ideeën? Wat voor kleuren zijn gaaf (dacht zelf aan paars/blauw etc)? Heb er wel redelijk wat budget voor over, maar hoe meer we zelf kunnen doen hoe beter offcourse.

camouflage netten gebruikte e altijd op disco,s op een school dit gaf flinke underground sfeer met witte ballonen en veel blacklight was dit zwaar gaaf haha!!

Comment

k neem aan dat t donker is, dus probeer niet alles perfect weg te werken, dat ziet toch niemand, verder moet je gewoon een paar leuke kleuren kiezen, bijvoorbeeld..

blauw wit en ... ?
      groen wit en ... ?
      rood wit en ...?
      rood blauw en ...?
      rood zwart en ... ?
      rood groen en ... ? al wordt het dan wel erg kerst sfeer ;)

Als groen in je assortiment zit kan je ook van die nepgraskleden voor op de camping gebruiken.

Comment

Originally posted by NBeat
        rood zwart en ... ?
        die filters ben ik nog nooit tegen gekomen :wink:

Maargoed ik ga geen nepgras doen, vind dat niet echt trendy..

Comment

wat ook misschien wel (super)vet :P eruit ziet, om op 2 verschillende muren/ doeken beamers te laten projecteren met beelden van bijv. de dj booth, de dansvloer en misschien nog leuke vj toevoegingen :D

Comment

mikey_mike

wat bedoel je met trendy strak of bedoel je iets anders. laatst feest gedraaid waar het feest ook in een loods was. hier hadden ze wat graffitti artiesten uitgenodigd die op een aantal plekken mooie graffiti hadden gezet. en anders vind ik feesten in wit altijd erg kewl. is wel zelf te doen als je handig bent. in het midden van de zaal hoepel en die met banen wit omwikkelen. is erg moeilijk uit te leggen. maar als ik denk aan strak zou je feest helemaal in wit kunnen doen, maar is niet erg origineel

maar als het in een loods is zou ik het heel erg industrial er uit laten zien met veel traanplaat werk en veel ijzer detail. of je laat de zaal zoals die is. en dan alleen trendy verlichiting zoals ledballen, ledzuilen, en wat nog meer. mooie chill out ruimte creeren met big boy bean bags,

en die beamers zijn idd erg vet. btw je kan ook kijken voor een sms wall. als je feest groot genoeg is krijg je dit systeem gratis. bezoekers kunnen smsjes versturen en die worden vertoond op beamerschsr/wall. hier tussendoor kan je beelden van je party inmixen of je kan polls doen.

oftewel teveel voorbeelden, probeer een interieur designer ofzoiets te vinden,

het belangrijkste vind ik altijd dat het 1 geheel is en niet dat het eruitziet of er hier een daar wat deco is opgehangen, dus mijn tip laat je informeren.

Comment

Wat versta ik onder trendy? Tja, inderdaad wit enzo. Het moet gewoon strak zijn dat wil ik ermee zeggen. Heb hier en daar wel wat vette ideeën opgedaan.

Er wordt trouwens die avond een live-streaming opgezet zodat mensen er thuis ook van mee kunnen genieten (soortje sensation).

Comment

Originally posted by Robert
                Originally posted by NBeat
                rood zwart en ... ?
                die filters ben ik nog nooit tegen gekomen :wink:

Maargoed ik ga geen nepgras doen, vind dat niet echt trendy..
                Ik had het indd ook niet alleen over je verlichting ;)

en dat nepgras.. was maar een idee :P werkte bij ons prima.. ;) en t is goedkoop.. ;)

Comment

Creeer een vette booth die eruit springt. Zet er een paar van die grote zuilen naast.. aircones heten ze geloof ik.

een goedkope paintcreatie:

dat rode moet dan zo'n aircone voorstellen. Doe vooral veel met video inderdaad. Zet er een aparte VJ in, en hang camera's op.

1tje op de mixer/gear vanaf de zijkant,
                  1 op kop dj
                  en een paar op de vloer en mix dit met vette effecten

Kijk is naar de decoratie van een vette discotheek en werk dat is uit in hoeverre het haal baar is.

Comment

Bij trendy denk ik aan

- Wit afegerokte hoepels met 1 par eronder
                    - Hippe kleuren, paars, felgroen (denk aan je combi in je lichtshow)
                    - Truss
                    - MH`s
                    - Mooie vrouwen (danseressen) Zie http://www.dansschool-release.nl
                    - Ledverlichting

wanneer je iets doe, doe dit dan wel goed en niet half om kosten te besparen. Dit ziet er vaak dan niet uit waardoor je niet het gewenste effect krijg.

Comment

Originally posted by jochanan
                      Bij trendy denk ik aan
                      - Wit afegerokte hoepels met 1 par eronder
                      Dat is inderdaad erg vet, maar waar kan ik deze eens hangen in de goederenloods?

- Truss
                      - MH`s
                      Ik wou bij de DJ booth 2 truss-stands met MH's doen.

- Mooie vrouwen (danseressen) Zie http://www.dansschool-release.nl
                      Dat zit wel snor denk ik :P

- Ledverlichting
                      Wij hebben wel een aantal LED dingen, maar deze zijn erg duur en neem ik dus niet mee. Zou ook niet weten wie ze verhuurd in zeeland (of heeft blacklight ze? Gelijk ff mailen)

wanneer je iets doe, doe dit dan wel goed en niet half om kosten te besparen. Dit ziet er vaak dan niet uit waardoor je niet het gewenste effect krijg.
                      Jep, we hebben 175 man nodig om uit alle kosten te komen. Ik verwacht wel MINIMAAL 200 personen en dat is echt HET MINIMUM. Heb daar dus wel wat budget voor over!

Dit is vet trouwens vettt

Comment

Doe veel met truss ja, grote trussconstructie (en dan is niet de standaard carre) met daar ook decor in

Comment

ik heb ook even snel een paint tekeningetje gemaakt, sorry heb het heel snel gedaan dus niet zo netjes :P

uitleg van het plaatje: je moet je voorstellen dat de dj booth een halve cirkel ongeveer is en de voorkant van traanplaat is met daarin spots/ parren met/zonder filter, aan de halve cirkel sluiten gelijk 2 sluijers aan die bijvoorbeeld wit zijn en waar spots/parren/scanners op gericht zijn.. ik hoor het wel:p

btw live stream klinkt erg vet ik ga um zeker bekijken 8)

Comment

Wat ik zag, en ook super vet is. Zo'n Ledvloer

Comment

Ledvloer is heel vet voor 70`s 80`s partijen, niet voor de jeugd. Daarbij komt ook nog dat je een ledvloertje pas hebt vanaf € 800.- excl. BTW. Wel prijzig.

Comment

Working...
                              X