Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe je feest aankleden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit is ook wel gaaf (als DJ booth) met 2 van die palen en daarop een movinghead en tussen die palen bijv. een witkleed waar je dingen op projecteert.

Klik

Comment

Ja, doe dus gewoon veel met video en iets creatiefs met truss :wink:

Comment

Ja inderdaad huur een stuk of vier plasma`s en hang die in je truss. Het publiek wat naar jouw feest toe komt is zeer beschaaft en zullen echt huur peuken daar niet op uit drukken.

Of gewoon twee plasma achter de dj.

Comment

Indd gewoon ophangen op een plek waar ze er niet bij kunnen ;)

Comment

Is wel een cool idee ja. Dat is misschien wat voor 10 februari, daar heb ik een DJ booth/danspodium voor gehuurd van 7 meter breed van truss gebouwd. Hierin hangen o.a. movingheads, scans, parren maar er zitten ook ingebouwde danspodia's in :D

Er wordt ook een promotiefilm gemaakt deze avond welke o.a. gepubliceerd wordt op de moviesite van Zeelandnet. Dus het moet er wel allemaal Pico Bello uitzien. Ik ga vanavond ff bijkletsen met mijn collega, mochten hier vette ideeën uitkomen dan zal ik ze uiteraard posten :)

Stream gaat helaas niet door aangezien er op deze locatie geen internet voor handen is :cry:

Comment

ahhh jammer van die stream misschien kan je de beelden vanuit de dj booth opnemen en hierop posten :D
              het ziet er wel minder mooi uit voor die plasma's maar je kan ze volgens mij ook in flightcase ophangen met zo'n plaat ervoor maar zonder is natuurlijk veel mooier en verwacht ook niet zulk publiek die hun peuken erop uit drukken :P

Comment

Ik verwacht ook niet dat ze dat gaan doen. Maar ik heb hier 2 dezelfde plasma's staan dus die komen dan ook achter de DJ.

Er wordt wel een promotiefilmpje gemaakt die ongeveer een week later wordt gereleased op DVD en op internet.

Comment

dan wil ik er wel zo eentje :P

Comment

Zijn ongeveer een week na 2 december te bestellen op Supervet Site

Daar worden ook de foto's geplaatst, reacties, gastenboek, meer info nieuw feest etc.

Check ook de Supervet Hyve

Comment

Robert, heb je reeds een definitief plan? Ik ben erg benieuwd?

Comment

Hoe bedoel je precies?

Comment

ontwerp vooraf een drive in show

Hey jongens
                          als je via google sketchup download en de components die er bij zijn kun je van te vooren een drive in show of andere show maken het is eigenlijk bedoeld voor architecten maar ik hoorde dat jullie gingen verhuizen en iedeeën wilde voor een show en dan is SKETCHUP goolge echt iets voor jullie en het is nog gratis en werkt heel goed
                          groetjes
                          Evert

Comment

En de nieuwe party staat ook online + flyer.

Klik hierr

Comment

2 free energy, oke we gaan het eens bekijken. Bedankt voor de tip.

2 robert, ik bedoel heb je al een idee hoe het wordt aangekleed en of je wel of niet gebruik gaat maken van de tips van de forumleden. Dus wat gaat het worden en hoe gaat het eruit zien?

Comment

Jep, ik ben eruit:

De DJ booth komt dit keer niet aan de zijkant van de zaal maar aan de achterkant (dus voor de keuken daar). Naast de DJ booth komen 2 truss-stands met elk 1 movinghead erop. DJ Booth is verhoogd dus de DJ staat hoger dan het publiek. Achter de DJ komen 2 van die witte slurven met licht erin.

Dan in het midden van de zaal komt een trusscarré van 6 meter x 3 meter x 3 meter. Vol met parren, scans etc.

De entree is met een felgroene loper, bij de ingang staat een portier (B&B beveiliging), mensen worden per 5 toegelaten (zo heb je weinig kans dat mensen binnen komen zonder te betalen). Ze krijgen dan een stempel met een UV-stift en dan moet je nog een keer langs een portier die dat controleert met een soortje zak-blacklight. Ook staan er 2 grote bloempotten.

Vanaf de bovenverdieping kan je op de dansvloer kijken, boven is ook de garderobe. Ik ben er verder nog niet uit of we met beamers gaan werken, er wordt wel gefilmd voor promotiefilmpjes en zelfs een DVD-tje.

Comment

Working...
                                X