Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede reviews en technische onderwerpen worden beloond!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb mijn eerste post iets aangepast. Die 50 euro is vrij te besteden, maar wel slechts in 1 keer. Dus niet verspreid over 5 bestellingen. Verder is het ook mogelijk om dan iets van € 50,- te kopen en deze dan dus gratis te verkrijgen.

Nogmaals er worden wel hoge eisen gesteld aan de reviews.

Comment

wat ik bedoel is er ook 2x 50 Euro te verdienen of is het slechts eenmalig?

Grtz

Comment

Laten we eerst nummer 1 is goed afronden. Ik zal er morgen of overmorgen even goed naar gaan kijken.

Comment

Nou dan gaan we maar eens beginnen denk ik.

Verkopen julie ook auto's? Wil namelijk een extra bus gaan kopen.

Omgerekend zou ik dan ongeveer 800 stukjes moeten schrijven :shock: :( :cry:

Comment

Nee natuurlijk niet :P Tenzij je een rcf setje in je bus wil :D
            Mijn reeds geschreven review staat hier ook op 't forum, dus kijk gerust :)

Comment

mischien is het nu beter dat reviews in een apart stukje komen want ze zwerven nu maar wat rond haha :wink:

Comment

In de nieuwe webshop komt een uitgrebeidere review functie, dus daar komen ze sowieso in te staan. Zelf zit ik te twijfelen om een apart onderdeel te maken onder de naam reviews licht & geluidsproducten" of bij elk onderdeel een subforum te maken.

Comment

Heb ik die auto al bij elkaar gespaard?

Comment

Misschien ook handig om van alle reviews een sticky te maken?

Comment

dat kan ik niet, heb die rechten niet

Comment

Japser, zoals ook in het eerdere topic staat moet je je review van te voren mailen en dan wordt het beoordeeld. Op dat moment wordt er wel of geen 50 euro toegewezen.

Comment

haha, was ook maar een grapje. Ik hoef geen 50 euro hoor. Ik spaar wel door voor de sprinter. Hebben jullie hier al een spaarkaart voor?

Comment

@ Jochanan,

Heb je liever dat ik het eerst naar jullie toemail, ipv van het regelrecht op het forum te zetten?

Comment

We krijgen veel vragen binnen over de mogelijkheden voor het schrijven van een review. Je moet de beloning van € 50.- echt zien als een extraatje wanneer je het leuk vind om een stuk kennis die jij bezit te delen om anderen hiermee erg gelukkig te maken.

Dus stel je voor je bent elektricien en je doet drive-in shows en je wil een hoop informatie met anderen delen. Of je bent een pro als scratch dj en je wilt nu voor eens en altijd duidelijk stellen hoe je je draaitafel moet afstellen en wat nou de ideale setup + naalden zijn voor een scratch dj.

Dus wil je informatie delen en doe je dit goed en lekker uitgebreid krijg je die 50 euro. Uiteraard wordt er wel even bekeken of het niet rechtstreeks is gekopieerd van een andere site.

Comment

maar mag je wel informatie van het internet halen of alleen echt eigen kennis gebruiken

Comment

Working...
                                X