Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede reviews en technische onderwerpen worden beloond!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daar gaan wij niet over maar Bax-shop zelf. Oftewel Jochanan aanspreken;)

Comment

Haha, ik was niet serieus hoor..

Comment

:-P de kans is ook groot dat er in je stageovereenkomst een regel staat dat alles wat je maakt in de tijd en in opdracht van het bedrijf volledig hun bezit is.

Comment

Hey, is dit nog steeds het geval?
          Zoja, dan ga ik van de laatste producten ook nog even een review schrijven.
          Als ik dan win kan ik nog wat leuks kopen :) Want mijn geld is nu tot de laatste cent op.

Mischien wel een flightcase voor de imove s5
          Last edited by Muchunl; Thursday-28-05-2009, 20:02.

Comment

Dit is nog steeds het geval ja.

Comment

Waar staan de winnaars van de vorige maanden?

Comment

Je haalt denk ik twee dingen door elkaar. Als je een zeer uitgebreide review over een product plaatst en deze op het forum zet verdien je 50 euro. Als je een review in de webshop zet kan je 100 euro winnen.

Comment

Maar wat is het verschil tussen een review die je op het forum plaatst en die je bij een product plaatst.

En waar staan de winnaars van de vorige maanden van de site review?

Comment

De inhoud. Bij de review in de shop geef je meer je bevindingen en hier wordt er van je verwacht dat je het van zeer dichtbij gaat bekijken.

Over de winnaars van de site weet ik niets.

Comment

Ok bedankt voor je antwoord.
                      Weet iemand anders iets over de vorige winnaars van de site review?

Comment

Ik ben samen met een maat bezig met het bouwen van een geluidsset, is het mischien wat dat ik hier een topic aanmaak met foto's en updates van het bouwproces?

grtzz malcolm

Comment

Foto's van een bouwproces zijn altijd welkom, zeker in dit geval omdat er hier nog niet zoveel over gediscussiëerd wordt. ;) Ik weet alleen niet zeker meer of we ooit een degelijk zelfbouwtopic hadden, anders mag je wel een apart algemeen vorderingen-topic aanmaken. :) Dit komt dan wel gewoon in het Geluid-forum.
                          Op het moment dat je een hele technisch document opstelt over het ontwerpen van een luidsprekerkast/subwoofer (dus ook met programma's zoals WinISD e.d.) kan hij in de kennisbank.
                          Of hier nog een vergoeding tegenover staat, daarvoor zou ik even moeten informeren bij Matthijs. ;)

Comment

Helaas komt er alleen geen reactie als je je reviews mailt?

Comment

Waar heb je ze naartoe gemaild Dick?

Comment

Het bekende adres wat je me gegeven heb via pm pas.

Comment

Working...
                                X