Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede reviews en technische onderwerpen worden beloond!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm. De eigenaar van dat adres is de afgelopen +/- twee weken op vakantie geweest, dus wellicht heeft hij nog geen tijd gehad om je review-bom door te lezen. ;)
    Bel morgen anders even richting helpdesk of ze er achter kunnen komen hoever het staat, anders kan ik zaterdag wel even navraag doen.

Comment

Dat verklaart dus een hoop :p

Comment

Intussen al 7 pagina's over de regels en die 50 en 100 euro, maar komen in dit topic nog wat reviews?

Comment

Nee, de reviews worden apart ondergebracht in de review-sectie per sub-forum. Dus Geluid & PA heeft een aparte review-sectie, Verlichting & Decoratie heeft een eigen review-sectie, enzovoorts. Als je op de index van het forum kijkt kun je die ook zien.

We kunnen niet alle reviews in één topic posten, dat wordt onoverzichtelijk en je kan nooit iets eenvoudig terugvinden omdat alles dan door elkaar staat. ;)

Comment

Wederom nog geen reactie zo werkt het belonings systeem ook niet echt lijkt mij?

Comment

Hoe bedoel je dat precies? Let wel, het is de bedoeling dat je eerst de reviews per mail doorstuurt, dan beoordelen we de reviews en na onze goedkeuring kun je de review vervolgens op het forum plaatsen en krijg je de waardebon thuis.

Staat ook vermeld in de openingspost van het topic. ;)

Comment

zoals ik het zeg, degene achter de goedkeuring van de reviews reageerd niet..

Comment

Wie heb je gemaild? Dan trek ik dat zaterdag even na. ;)

Comment

Jochanan. heb ik er voor gemailt.

Comment

Vraag ik dat zaterdag even voor je na.

Comment

Waiting 4...?!

Comment

Excuus Dick, het is me er helemaal bij ingeschoten. Ga gelijk even een mailtje doen voor je. ;)

Comment

Vanaf nu mogen de reviews gelijk naar mij gestuurd worden, kan via de e-mail functie van het forum. ;)

Comment

Ah mooi, lees jij gelijk even al mijn Kennisbank artikelen door? Of mag ik niet meedoen :p

Comment

Wat denk je zelf...

Comment

Working...
                                X