Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede reviews en technische onderwerpen worden beloond!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dus als ik nu een review zou plaatsen en hij is heel uitgebreid en mooi in opstelling en plaatjes, dan zou ik een cadeaubon van 50 euro krijgen? Maar als je dan iets koopt van minder dan 50 euro is dat overige geld dan verloren of krijg je dan een nieuwe bon of geld??

Comment

Je krijgt izowizo nooit geld terug. Volgens mij gaat dat geld verloren.

Comment

oke,
        jammer

Comment

Wat Walter zegt is niet waar. Als jij aangeeft dat je in plaats van een cadeaubon een ander product aan wil schaffen van minder als 50 euro, dan is dit goed mogelijk in overleg. Dan verrekenen we gewoon de cadeaubon met een tegoed. Je cadeaubon is dan niet meer geldig, maar je hebt dan nog wel 50 euro tegoed van ons. Als je dan iets van 30 euro koopt, heb je nog 20 euro over.

Kortweg gezegd: het kan dus wel, maar neem dan wel eerst even contact op met de helpdesk.

Comment

Had ik ook wel eens mogen weten :) dacht dat het zelfde was als bij een VVV bon of zoiets.

Mijn excuus!

Comment

Dan koop je toch gewoon een (paar) cadeaubon(nen) van 10 euro erbij :D

Comment

En dát is weer iets anders. Een aangeschafte cadeaubon is niet inwisselbaar voor geld of krediet, en dat werkt dus wel als een VVV-bon.

Comment

Is dit nog steeds geldig? De komende weken heb ik wel tijd om hiervoor eens te gaan zitten.

Comment

Jahoor. Je stuurt hem eerst ter beoordeling aan mij op (dan kijk ik of alles klopt, of stuur het door aan een collega die hem nakijkt) en als hij goedgekeurd is kan hij geplaatst worden en krijg je je vergoeding.

Let wel, een review voor het forum is iets anders dan een review voor de shop. In de shop benadruk je wat plus- en minpunten en geef je een compacte algemene indruk, op het forum haal je figuurlijk gezegd heel het apparaat uit elkaar en beschrijf je tot in detail wat er goed is, minder goed is, waar goed over nagedacht is, waar er verbeterpunten in kunnen zitten en hoe het apparaat uiteindelijk presteert voor het geld dat er voor betaald wordt.

Hiernaast is het een pluspunt als je vergelijkingsmateriaal hebt zodat je het product in een bepaalde klasse kunt zetten en het voor anderen mogelijk is een idee te krijgen van de prestaties ten opzichte van andere producten.

Comment

In dat geval mogen jullie (bax) binnenkort ook nog een aantal reviews van me verwachtten. Of is daar geen interesse in?

Comment

Jazeker wel, evenals technische onderwerpen. Maar we stellen natuurlijk wel meer eisen hieraan dan bij een review in de shop. Je spelling moet in orde zijn, de indeling moet logisch zijn en de inhoud moet uitgebreid zijn. Maar hé, dan ben je wel zo goed als verzekerd van een mooie cadeaubon. :)

Comment

Hoevaak mag je een artikel schriiven (en een cadauebon ontvangen)? 1, 2 of meer keer?

Ik dacht trouwens om een handleinding "Freestyler voor beginners" te schrijven, daarover zijn wel meer vragen op het forum.

Comment

Het is natuurlijk wel zo dat er alleen product-reviews in aanmerking komen voor producten die wij ook daadwerkelijk verkopen. ;)
                            Gaat het om technische onderwerpen dan ben je in principe vrij om te kiezen, dan is het meer een stuk algemene kennis en dat biedt ook een mooie toevoeging.

Een stukje over Freestyler zou inderdaad erg leuk zijn omdat er qua beginners-informatie nog geen goede Nederlandse handleiding over is. Wel zou ik dan aanraden veel met beeld te werken en stap voor stap te laten zien wat je aan het doen bent. :)

Comment

Dat is natuurlijk ook logisch dat het om producten gaat die jullie verkopen.

Met beeld werken en alles stap voor stap laten zien was pressies wat ik van plan ben. Met beeld werken schilt nog schrijfwerk ook en is veel duidelijker.

Hoevaak mag je een cadeaubon ontvangen? (voor verschillende artikelen natuurlijk)

Comment

In principe oneindig. ;)

Comment

Working...
                                X