Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede reviews en technische onderwerpen worden beloond!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn planning wil nog wel eens raar doen. ;) Kwam het een en ander tussen dat voor moest gaan. Komt ergens deze week nog wel.

Comment

• Okee, dan weet ik in iedergeval dat mijn mail niet weer raar doet.

Comment

• Hoe staat het met de beoordeling?

Comment

• Slecht. ;)

En dat is niet inhoudelijk, maar omdat ik bijna nergens aan toe kom de laatste week. Komt heus nog wel, maar ik heb eerst andere dingen te doen die hogere prioriteit hebben.

Comment

• Ik heb een revieuw geplaats is dit ong. de goede richting?

Comment

• Misschien een raar vraagje, maar mag een video-review ook??

Comment

• Ik weet het eigenlijk niet.
                Ik denk het niet, maar het is wel stukken leuker natuurlijk :D!!!

Comment

• Vind ik ook prima, zolang we die ook op andere plaatsen mogen gebruiken (dus ook onder productpagina's, Bax TV, etc.).

Denk er echter wel aan dat het een professioneel geheel wordt en je niet zomaar in je slaapkamer met een GSM wat wapperende lampjes filmt en er wat losse tekst bij zet, bij wijze van spreken. Voor ik akkoord geef voor iets dergelijks wil ik wel een stappenplan zien en wat je precies wilt gaan behandelen. ;)

Daarnaast kan er niets voor de beloning in aanmerking komen dat eerst op het forum gegooid wordt en daarna pas ter beoordeling wordt aangeboden. Wordt ook duidelijk uitgelegd. ;)

Comment

• Okej... Dan ga ik eens kijken of ik iets kan maken over de showtec pixelbar 12 waarvan we er nog 1 in een gesloten doos hebben liggen!

Comment

Working...
                    X