Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede reviews en technische onderwerpen worden beloond!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede reviews en technische onderwerpen worden beloond!!

Beste Forumleden,

Aangezien dit forum bedoeld is om op pro audio en verlichtinggebied een hoogwaardige functie te bekleden is het zaak dat we het forum naar een hoger niveau gaan helpen.

Dit willen wij vanuit bax-shop.nl stimuleren door iedereen die een review of technisch onderwerp uitschrijft met alle in`s en outs -zie ook mijn dmx verhaal- gaan wij belonen met € 50,- incl. BTW korting op de eerste volgende bestelling. De € 50,- is slechts eenmalig uit tegeven en niet in meerdere keren. Letop dit is eenmalige mogelijkheid per gebruiker.

Het onderwerp moet
    - Een fatsoenlijke titel bevatten die slaat op het gekozen onderwerp
    - Helemaal uitgediept te zijn, bijna alle ins en outs dus
    - Het onderwerp moet door jou geschreven
    - Ter verduidelijking foto`s bevatten (wij kunnen ze op de server plaatsen)
    - Geen spelfouten bevatten en een fatsoenlijke opmaak.
    - Minimaal 2 a4 groot zijn met nieuwe informatie

Denk bijvoorbeeld aan onderwerpen
    - hoe werken microfoons en welke types bestaan er
    - wat zijn de effecten van het werken met krachtstroom
    - Hoe voorkom je brom en reutel
    - Elektrotechnische basis regelement
    - Hoe zit het nou precies met truss berekeningen en waar moet ik rekening mee houden.

Alle onderwerpen dienen eerst gemaild te worden naar Rick, via de e-mail-functie van het forum. Vervolgens zal deze beoordeeld worden op spelling en diepgang. Indien akkoord mag het onderwerp geplaatst worden.

In dit topic mogen meerdere onderwerpen worden aangevraagd en wij zullen ze beoordelen op haalbaarheid.
    Last edited by Rick; Wednesday-02-06-2010, 18:35. Reason: edit, mogen direct naar mij worden gestuurd.

dus als ik een compleet verhaal over bijvoorbeeld me reloop rmx40 maak met min en plus punten de werking e.d is dit ook goed??

Comment

denk dat ik je de moeite kan besparen om die te schrijven over de reloop rmx 40 die is al uitgebreid op aboutdj.nl :wink:

Comment

Een hele leuke goede voordelige stap om het forum op te krikken, jochanan!

Gewoon even in het algemeen, mag je reviews insturen van producten (een echte lange review dus!) ?
        Ik wil trouwens ook wel een verhaaltje typen over actieve speakers.

Of zijn deze dan minder waard ;)

Comment

Heren, je mag inderdaad ook een uitgebreid product review schrijven of herschrijven. Mits het wel alle onderdelen van het product bevatten en je werkelijk het product onder handen heb genomen.

Het is dus niet fftjes een verhaaltje schrijven en dan hoppa 50 eurootjes. Moet wel goed onderbouwd zijn.

Wie is de eerste?

Comment

die van mij is onderweg, namelijk van de Technics Rp-Dh 1200 :wink:
            Helaas is derest van mijn gear al voorgekomen op aboutdj.nl :P

Comment

Als jij een goed review schrijf die anders is dan op aboutdj dan is het geen probleem. Als het maar waarde toevoegd aan dit forum.

Comment

Ik heb een mailtje gestuurd met een review van de martin t-rex :roll:

Comment

Ik zal binnenkort een paar foto's maken van m'n Koollight scancontroller (DC-1216), zal de 'handleiding' die ik al gepost heb op het forum nog wat uitbreiden, mits dit mag. :)

Comment

Als jij hem zelf heb geschreven mag dat altijd.

Comment

Ik heb inderdaad al behoorlijk wat onderwerpen ontvangen. Hier zal van het weekend kritisch naar gekeken worden. Die 50 euro komt je natuurlijk niet aanwaaien :D

Comment

Is die korting trouwens niet vanaf een bepaald bedrag? Dus als ik bijv. een UDG starterbag wil en ik schrijf een goede review over de Pioneer DJM-800 dat ik hem dan gratis krijg? Want hij is onder de 50 euro incl. BTW :P

Comment

robert wat moet jij met een starterbag? :P
                          dacht dat jij wel iets goters nodig hebt 8)

Comment

Het was een voorbeeld. Maar inderdaad tassen genoeg hier :oops:

Comment

Mijn review was niet in orde ben hem aan het aanpassen de review van de t-rex ziet er nu echt wow uit vind ik zelf en er zijn hele mooie plaatjes aan toegevoegd!!!
                              Nu maak ik er eentje bij van de raptor ter vergelijking.

Dan vraag ik me af mag je 1 keer 50 euro kortign krijgen of mag je meerder in leveren bijvoorbeeld over mijn cd speler of iets dergelijks?

Comment

Working...
                              X