Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoals Bastian al reeds aangaf gaat de DJ contest gewoon door, dus daar hoeven jullie niet bang voor te zijn :D. De eerste opzet zal zijn om 20 minuten per persoon te draaien. Dit is precies goed lijkt mij en zo hebben we nog wat ruimte voor diegene die zich op het allerlaatste moment nog aanmelden.

De winnaar zullen we een passend cadeautje geven voor de eer en natuurlijk de Bax-shop DJ contest award Wisselbeker.

Comment

• Komt er later op de middag ook dan een finale?
      Want als alles een beetje vlot loopt met de 20 minuten heb je denk ik nog tijd over voor een finale lijkt mij zo, en trouwens ook erg leuk! :D

Comment

• Volgens mij werdt het tevens gehouden voor de gezelligheid? En om van elkaar te leren enz? Waarom dan een finale :P

Comment

• nog paar een paar weken dan is het zover :D

Comment

• Originally posted by Wacktha2
            Volgens mij werdt het tevens gehouden voor de gezelligheid? En om van elkaar te leren enz? Waarom dan een finale :P
            Dan hou je het dj contest gevoel er meer in :wink:

Comment

• K dacht meer van laten zien wie echt de beste is enzo maar dat bedoelde je dus niet?

Comment

• Jawel :D
                Maar je hebt zeg maar eerst voorronde, dan selecteerd de jury er 2/3 uit en die draaien dan ook weer een setje.
                Degene die dan het best uit de bus komt dmv creativiteit, mixtechnieken enzovoort wint de contest! 8)

Comment

• Originally posted by Bastian
                  Jawel :D
                  Maar je hebt zeg maar eerst voorronde, dan selecteerd de jury er 2/3 uit en die draaien dan ook weer een setje.
                  Degene die dan het best uit de bus komt dmv creativiteit, mixtechnieken enzovoort wint de contest! 8)
                  dat red je niet qua tijd, of je moet alle sets nog verder inkorten, plus beraad van de jury
                  neej denk dat je dan heel veel mensen kwijtraakt omdat ze amper draaitijd krijgen

Comment

• Gewoon sfeer gezellig: ieder 20 minuten. commentaar van een paar mensen die weten waar ze over praten. Krijgt iedereen een net advies. Zie het maar als "mannen onder elkaar".

Niet echt een wedstrijd verband, dan is gelijk de sfeer naar de (...).

Snappie, de beste krijgen wel wat leuks. Ook zo'n slecht idee van jou is dat je de inschrijving wou sluiten. Vandaag heeft nog iemand zich aangemeld... dus voorlopig staan de deuren wagenwijd open

Comment

• Ach het is maar wat je een slecht idee noemt.
                      Zo ben ik ook begonnen met deze hele contest als idee :wink:
                      Nu Dick ook niet meer mee doet is er plaats bij, maar als je teveel dj's krijgt is het niet echt overzichtelijk :wink:
                      Even een vraag aan bax; zou er misschien ook tijdens de contest een top 3/5 worden gemaakt?
                      Zo kun je ook met trots zeggen als je 3e of 2e bent geworden in de contest :P

Comment

• Jaaa ik vond het ook een geweldig idee, maar soms heb ik wel's van "neeeeeee!!" van wat je oppert ;) gewoon eerlijk tegenover jou.

Een top 3 / 5 hoort toch bij GOEDE ideeën, wie gaan er oordelen?

Comment

• Okee, fijn om te horen en ieders mening telt maar ik vond het een beetje bot klinken :roll:
                          Maargoed hier hoeven we geen groter probleem over te maken anders gaat die ontspannen sfeer ook snel over :P
                          En trouwens ik zei dat met het inschrijving sluiten om zo duidelijkheid te krijgen en niet dat er opeens heel kort voor de contest onduidelijk is wanneer je evt. zou moeten draaien want straks moet je als eerst en denk je net dat je heerlijk mag afsluiten! :P

Comment

• Ik wil wel in je jury zitten. Was toch al van plan eens een keer bij de heren te komen kijken en te luisteran naar hun RCF set.

Ik heb een hoop ervaring in het versterken en verlichten van grote dj's. En heb dus wel verstand van opbouw climax en afbouw. En natuurlijk ben ik bekend met de verschillende muziek stromingen en mixstylen.

En nog belangrijker. Ik ken jullie geen van alle dus ben erg onpartijdig.

Als salaris vraag ik een boterham tijdens de lunch en een paar glazen ijsthee over de dag heen. Kan niet dirnken gezien het feit dat ik nog terug naar Delft moet.

Als je het je wat lijkt hoor ik het wel.

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
                              Als salaris vraag ik een boterham tijdens de lunch en een paar glazen ijsthee over de dag heen.
                              Ook al een ijsthee fan? :D
                              Gezellig dat je ook langskomt en wie weet ook jury word! :wink:

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
                                Ik wil wel in je jury zitten. Was toch al van plan eens een keer bij de heren te komen kijken en te luisteran naar hun RCF set.

Ik heb een hoop ervaring in het versterken en verlichten van grote dj's. En heb dus wel verstand van opbouw climax en afbouw. En natuurlijk ben ik bekend met de verschillende muziek stromingen en mixstylen.

En nog belangrijker. Ik ken jullie geen van alle dus ben erg onpartijdig.

Als salaris vraag ik een boterham tijdens de lunch en een paar glazen ijsthee over de dag heen. Kan niet dirnken gezien het feit dat ik nog terug naar Delft moet.

Als je het je wat lijkt hoor ik het wel.
                                Heb je een paar referenties :)

Als je dan toch gaat patsen ;)

Comment

Working...
                                X