Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het licht gedeelte hangt aan een andere kant dan waar de DJ booth staat. Denk niet dat je er super veel aan hebt als de lichten aan staan...maargoed voor de sfeer altijd leuk!

Ik weet trouwens niet of ik er morgen ben, wil graag steven aan komen moedigen maar aangezien ik morgenochtend pas om 7 uur thuis ben kan het zijn dat ik er niet ben :P

Comment

• Originally posted by Robert
      Ik weet trouwens niet of ik er morgen ben, wil graag steven aan komen moedigen maar aangezien ik morgenochtend pas om 7 uur thuis ben kan het zijn dat ik er niet ben :P
      dan kun je na de middag toch de hardere stijlen aanmoedigen :P

wel positief blijven Robert :D

Comment

• Ja mij toch ook he :P
        Je grote champagne maat :oops:

Comment

• en ik dan? :shock:

Comment

• Timetable Update!!!:

(12.30 - 13.00)1: Rene Fox.................................all round dj
            (13.00 - 13.30)2: DJ Boll (Ramon).....................House,groove,techno,la tin
            (13.30 - 14.00)3: The Melody (Jonas)...................House
            (14.00 - 14.30)4: Dj Nasty..................................House
            (14.30 - 15.00)5: Jer3.........................................House club expirimental
            (15.00 - 15.30)6: Steve De La Funk (Steven)........House/ Club/ Groove; Is Dit Ok Steven? :P
            (15.30 - 16.00)7: DJ Leo.....................................Club trance
            (16.00 - 16.30)8: Baiso (Bastian).........................Jump/Hardstyle
            (16.30 - 17.00)9: Ferrox.....................................Jump/ Hardstyle
            (17.00 - 17.30)10: RimStone.................................Hardstyle
            (17.30 - 18.00)11: Stanza.....................................FrenchT ek/Hardcore

Zo we zitten aan 11 dj's, als er nog 1 iemand in zou schrijven zitten we vol van 12 tot 18 uur :P

Comment

• word er ook wat opgenomen of niet?

Comment

• kan wel een minidisk speler meenemen. Dan kan iedereen een disk krijgen.

Ik heb er nog maar 8, maar anders haal ik ze onderweg naar goes nog wel even.

Dan weten jullie meteen wat ze kosten

Comment

• moet voor mij niet:-)

Comment

• o jee moet ik als 2e hahahahah
                    komt niet goed hoor :P ik zie jullie straks
                    :lol: :lol: :lol:

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
                      kan wel een minidisk speler meenemen. Dan kan iedereen een disk krijgen.

Ik heb er nog maar 8, maar anders haal ik ze onderweg naar goes nog wel even.

Dan weten jullie meteen wat ze kosten
                      Leuk idee, misschien wel handig om die minidisc even zo te zetten dat die niet opvalt ofzo :P
                      Maar ik neem zelf wel een lege minidisc mee, ik zie wel wat er van komt :D

Comment

• Geen idee of iemand dit op dit tijdstip nog leest, maar in ieder geval allemaal succes, en ik hoor wel wie de beker mee naar huis neemt :wink:

Comment

• Ik weet niet wat jullie ervan vonden maar ik vond het zeer gezellig:D De booth was erg netjes en de winkel vond ik zelf ook zeer netjes. Vriendelijke mensen ook. Enkel jammer dat ik al rond half 3 weg was.... Marja ouders:p
                          Is de uitslag al bekend?

Comment

• Dj Nasty heeft de dj contest gewonnen (en terecht ook!!).
                            Deze gast heeft zeker de skillz in huis en heeft ze fijnloos laten zien 8)
                            Foto's komen zometeen in de bax evenementen sectie.
                            Voor mijn gevoel ging iig mijn setje wel lekker :oops:
                            Steven, Leo, Ramon, Jonas, Jer, Rob en Rimco, jullie hebben ook super gedraaid!! :D
                            Stanza was niet meer komen opdagen maar Dj Rimstone heeft het lekker afgeknald!! 8)

Comment

• jajaajaja het zit er weer op

nasty dee het lekker
                              gheghe de sukkel :O niet eerlijk
                              maja wel terecht.
                              verder contect zeker alles zag er netjes uit enzo btw geef me jullie msn adress pls

of voeg my toe

adres_van_jerry@hotmail.com

Comment

• dj_the_melody@hotmail.com voor de mensen hier:D

Comment

Working...
                                X