Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het dj contest initiatief kwam vanuit jullie dus zou ik graag bij jullie willen laten liggen. Dus doe maar een goed voorstel. Ik zit zelf te denken aan eind augustus / begin september. Hoe denken jullie hierover?

Comment

• Das iig erg lang weg. Maar tis wel handig voor als mensen dan op vakantie gaan.

Wil je je handtekening iets verkleinen, alvast bedankt

Comment

• Originally posted by jochanan
        Het dj contest initiatief kwam vanuit jullie dus zou ik graag bij jullie willen laten liggen. Dus doe maar een goed voorstel. Ik zit zelf te denken aan eind augustus / begin september. Hoe denken jullie hierover?
        Ik heb wel intresse, maar zou het dan wel wat uitgebreider willen zien...
        Wat meer publiek, gewoon alles iets groter dat het echt een 'feest' wordt.

En wat betrefd organiseren...misschien dat de dj's + bax samen kunnen werken.
        En wellicht een organisatie uit die omgeving die voor de nodige dingen zorgt.

Comment

• waarom groter?

Dan heb je ook andere locatie nodig, vergunningen etc etc.

Bax is geen hobbie project, maar een bedrijf, dus zijn zij verplicht alles wel netjes via de regels te doen.

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
            waarom groter?

Dan heb je ook andere locatie nodig, vergunningen etc etc.

Bax is geen hobbie project, maar een bedrijf, dus zijn zij verplicht alles wel netjes via de regels te doen.
            Vandaar ook eventueel samenwerken met een organisatie...dat hun dat gedeelte doen...

Besef ook wel dat je anders kleinschalig moet blijven doen...
            Bax is niet zo'n heel groot pand, en straks dan word er wat meer reclame gemaakt, stervensdruk....en dan?
            Geen ruimte, veel commentaar achteraf over accomodatie....en dan?

Comment

• dus gewoon niets aan veranderen. Het was nu juist gezellig

Comment

• Nou wat aanpassingen in het concept zou niet verkeerd zijn vind ik

Comment

• Dit lijkt me logisch t was de eerste keer... jij kon ook niet in een keer lopen...

Ervaren en leren :wink:

Comment

• Originally posted by Partysounddriveinn
                    Dit lijkt me logisch t was de eerste keer... jij kon ook niet in een keer lopen...

Ervaren en leren :wink:
                    dat zeg jij nog maar :wink:
                    nee je hebt gelijk, daarom denk ik ook dat er een paar man om de tafel (aldanniet fictief) moeten zitten om een plan te bedenken hoe, wat, waar, wanneer, wie etc

Comment

• het lijkt mij wel een keer lachen om een dj contest te organiseren maar dan met een grote aanpak...

Maar goed eerst het feest in eindhoven en het schuurfeest haha! 8)

Comment

• Heren bedenk dat het wel commercieel moet worden wanneer we groter gaan. Dus wil je er anderen bij betrekken willen zij ook een voordeel zien. Het dat gaat vaak om centjes.

1) locatie kost geld
                        2) licht en geluid inhuren kost geld
                        3) drank kost geld

Gevolg zal dus zijn dat er op de een of andere manier geld op tafel moet worden getoverd. Is Rimstone onze eerste sponsor of heeft Rimstone de eerste sponsor al gevonden? Weet iemand een discotheek/club die hier mogelijkheden voor biedt?

Comment

• Voor mij mag het best blijven in de winkel hoor, ik vond het groot genoeg en misschien bij editie 5 ofzo pas gaan kijken naar een tentje huren en die op de parking zetten voor bax shop ofzo. Het hoeft niet altijd duur te zijn.

Comment

• nouja als jullie sponsors zoeken.... Heb nog wel een beetje licht en geluid over...

Alleen mijn opblaasbare zalencomplex is lek :roll:

Comment

• Ik zou best graag met meerdere mensen rond de tafel willen zitten.
                              Gewoon helpen met de organisatie van de contest vind ik al erg leuk opzich :D
                              Misschien evt. lichten vanuit de showroom meenemen mocht het ergens anders plaats vinden?
                              Ik hoor het wel 8)

Comment

• @t jochanan...

Ik durf de uitdaging wel aan hoor ik kan wel een leuke kroeg of discotheek versieren tenminste dat probeer ik dan als je dat zou willen...

Maar dan is het waarschijnlijk niet in zeeland...

Sponsering is geen probleem lijkt mij? Pioneer? Udg etc?

Comment

Working...
                                X