Kijk dat is al vijf, wie volgt?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bax (Forum) Dj Contest
Collapse
X
-
Originally posted by Kevin SOriginally posted by NBeatAls ik kan ben ik er ook zeker bij!! Verwacht alleen niet al te veel kunsten.. ;) eerder foutjes.. maarja.. Kan d'r alleen van leren hè ;)
Comment
-
Zo even weer wat stof van dit topic afblazen. Afgelopen maandag overleg gehad en zoals het er nu uitziet wordt het een combinatie van bekende DJ beurs in belgie en dan een soort demo podium. Op dit podium zullen dan van 11.00 tot 18.00 demo`s worden gegeven, maar ook tussen 13.00 en 17.00 een contest worden gehouden.
Wordt vervolgd.
Comment
-
zijn er nog veranderingen of opmerkingen over de middag van de 25e november?
ik neem btw nog iemand mee uit gouda, dus weet niet hoe ver de teller al stond, maar dat is dus +1 .
Comment
-
Ja, dat zou kunnen. Misschien nog leuker om gewoon een filmpje te maken van de hele dag en deze dan online te zetten. Dit om een impressie te geven voor eventuele geintereseerden voor volgende edities.
Zijn er ondertussen nog anderen die komen?
Comment
-
Originally posted by Dj Skyflashik heb dit topic een beetje laat gelezen ... maar wat is er nou precies de 25e ?
Heel misschien kan ik ook wel komen .. ( woon wel een beetje ver weg)
maar dan meer voor de gezelligheid, NIET als dj :P
Als ik kan komen kan ik ook eventueel mijn video camera meenemen ...
vergeet ik iets of zeg ik geef ik verkeerde info?
Comment
-
Vorige keer was het dus ook een klein opgezette dj contest, dit was natuurlijk inderdaad voor de gezelligheid en van elkaar te leren en eens mensen van het forum te ontmoeten.
De dj die uiteindelijk als beste eruit werd gekozen (Dj Nasty) kreeg toen nog een leuke prijs; een slappa cd map (was die ook wel aan toe, moest hem dicht doen met een riem erom haha :P ).
Comment
-
ik heb dit topic een beetje laat gelezen ... maar wat is er nou precies de 25e ?
Heel misschien kan ik ook wel komen .. ( woon wel een beetje ver weg)
maar dan meer voor de gezelligheid, NIET als dj
Als ik kan komen kan ik ook eventueel mijn video camera meenemen ...
Comment
Comment