Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als het mag wil ik ook even komen kijken :oops:

Maar niet om zelf te draaien, maar te luisteren naar het dj geweld. Wellicht zoek ik nog wat extra dj geweld in Zeeland en omstreke ;)

Comment

hoelang is je draaiset?? :oops:

Comment

Excuses heren, 4 maart moet het zijn. Dus plan het al vast in.

Comment

jammer dan is het nog even wachten :shock:
          maarja komt goed, ja hoelang mag je setje eigenlijk duren (misschien eerst het aantal inschrijvingen afwachten? :roll: )
          stijlen door elkaar of worden er winnaars per categorie gekozen? :P

Comment

Met welke apparatuur mag men draaien? Beatcounters en effectapparuur toegestaan? PC's en laptops ed?

Waar wordt het gehouden, kortom verschaf duidelijkheid ;)

Comment

mischien kan je beter even goed lezen, staat namelijk allemaal beschreven in de post van jochanan op de vorige pagina... zoals.... in de bax-shop... en er staat daar oa een cdj 1000 mk3.. :wink:

Comment

Dát bericht heb ik net gemist! Bedankt, ik kom wel ff langsfietsen

Comment

word gezellig, 4 maart, avond ervoor wel een boeking, majah, hier maken we ook even tijd voor.

Ik zie eigenlijk nog niemand zich opgeven.

Originally posted by jochanan
                  Datum: zondag 4 maart
                  Tijden: 12.00 - 18.00
                  Drinken en eten: wordt verzorgd door bax-shop.nl
                  Voor wie: Voor elke dj, vinyl, cd, computer, live, jong, oud alles door elkaar.
                  Sfeer: Ontspannen
                  Apparatuur: 1 x djm 800, 2 x sl1210, 2 x cdj1000 MKIII, 2 x krk monitor, foh over RCF 10 KW set
                  Jury: Niet officieel, maar onze medewerkers zullen de contest beoordelen op creativiteit, mixtechniek en originaliteit.

Wanneer er zich 10 mensen via dit forum aanmelden gaat deze dag door!!

P.s. Iedereen die komt kijken, meedoen babbelen en genieten krijgt 5% korting op ons assortiment.

edit: ' moest " zijn :wink:

Comment

Haal even de ' weg, dan klopt je quote.

Verder hebben al diverse mensen aangegeven dat ze langs komen.

Comment

ja, maar ik kom ook langs, en ik ga niet draaien, alleen toekijken en luisteren.

Wie gaan er "contesten"

Ik zie nu:

1. Robert
                      2. Bastian
                      3. partysound

Nog meer?

Comment

Ik doe ook niet mee..... :wink:

Comment

Komt je wel jury spelen?

Comment

Heb zaterdagavond 3 maart een boeking @ Offcorso Rotterdam en maandag 5 maart @ pubbles met Ricky Rivaro dus ik hou zondag ff vrij :P

wil wel jury spelen 8)

Mocht je me trouwens binnenkort willen horen draaien:

10/02/2007 22.00 till 02:00 Goederenloods Goes SUPERVET
                            16/02/2007 20.30 till 23:00 Goese Lyceum Afterparty Modeshow
                            16/02/2007 00.00 till 01:00 Heartbreak Café, Goes
                            16/02/2007 02.00 till 04.00 Milkshake, Goes B2B with Dj Hardwell
                            17/02/2007 21.30 till 22.30 High Life, Goes Funky Valentine
                            17/02/2007 02.00 till 04.00 El Toro, Goes BRINGING BACK SUPERVET!

Comment

Heb ik ooit gezegd dat ik wou gaan draaien, vond het inderdaad leuk idee.

Ik vind het meer interessant om dj geweld te spotten, altijd op zoek naar een extra muzikale kracht ;)

Comment

post verwijderd, uitlokken van reacties heeft geen zin. Laat zelf eens zien wat je kan op deze dag

Comment

Working...
                                X