Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax (Forum) Dj Contest

Heey,

Edit:(19/2/07)
    Laatst kwam ik op het idee om eens een dj contest te houden samen met bax en het is dus gelukt, 4 Maart is iedereen van harte welkom!
    Info:
    Datum: zondag 4 maart
    Tijden: 12.00 - 18.00
    Drinken en eten: wordt verzorgd door bax-shop.nl
    Voor wie: Voor elke dj, vinyl, cd, computer, live, jong, oud alles door elkaar.
    Sfeer: Ontspannen
    Apparatuur: 1 x djm 800, 2 x sl1210, 2 x cdj1000 MKIII, 2 x krk monitor, foh over RCF 10 KW set
    Jury: Niet officieel, maar onze medewerkers zullen de contest beoordelen op creativiteit, mixtechniek en originaliteit.

Wanneer er zich 10 mensen via dit forum aanmelden gaat deze dag door!!

P.s. Iedereen die komt kijken, meedoen babbelen en genieten krijgt 5% korting op ons assortiment.

Tot 4 Maart,
    Laterr!

Deelnemerslijst:

1: Baiso (Bastian).........................Jump/Hardstyle
    2: Steve De La Funk (Steven)........House/ Club/ Groove
    3: The Melody (Jonas)...................House
    4: Ferrox.....................................Jump/ Hardstyle
    5: RimStone.................................Hardstyle
    6: Stanza....................................FrenchTe k/Hardcore
    7: DJ Leo.....................................Club trance
    8: DJ Boll (Ramon).......................House/Groove/Techno/Latin

Afmeldingen:
    2: Partysound/ D-Skillz (Dick)........House/ Jump *Afgemeld*

En wat valt er te winnen? Leuk idee, maar voel meer voor real life mixen in de winkel :D

Comment

ja het lijkt me ook eigenlijk wel het leukst om het in de winkel te doen :P
      maar ik heb daarom ook forum tussen haakjes gezet :wink:
      over prijzen heb ik nog geen idee :P
      misschien dat bax een kleine sponsoring wilt doen :roll:

Comment

Een online DJ Contest, moet je wel een fatsoenlijke jury hebben. Op een andere site is dit ook is gedaan. Is toen uit de hand gelopen. Misschien dat Robert jury wil spelen, samen met de mannen van bax bijvoorbeeld?

Comment

waarom moet er altijd iets te winnen of te verdienen zijn .... je kunt ook iets doen omdat je het gewoon leuk vind ;)

Comment

Als er iets tegenoverstaat is er meer motivatie ;)

Comment

Ik doe wel mee iig

Comment

Er hoeft niets tegen over te staan in dit geval zou je het kunnen zijn als leerweg... commentaar op elkaar en tips etc.. wel een leuk idee trouwens!!

Comment

Ik vind het wel een heel leuk idee, dat je van leert uiteraard. Misschien een idee om er ook een workshop aanvast te knopen.

Dus starten met een workshop(s) van bijv. van Robert, daarna diegene die het aandurven een set draaien van xx aantal minuten.

Mensen die niet aanwezig kunnen zijn (tijdgebrek of afstand te groot) kunnen het mix insturen via het internet.

Maar wie gaat die sets beoordelen?

Sorry ik denk hard op! Maar het idee is wel leuk, maar jochanan moet wel aangeven in hoeverre hij wilt meewerken ;)

Comment

waarom robert in de jury, robert met een workshop, is ie heilig ofzo?? :? :shock:

Comment

jep :P

Het lijkt mij in iedergeval een leuk plan, ik denk dat de meeste hier op het forum op hetzelfde niveau qua mixen/ervaring zitten en sommige steken daar iets bovenuit. Ik wil best jury zijn, misschien leuk om de winnaar korting te geven op de volgende aanschaf bij Bax o.i.d.?

En dan online lijkt mij het beste idee ;-)

Comment

Originally posted by Citybeatz
                        bijv.van Robert
                        Bijvoorbeeld betekent dat er slechts een voorbeeld wordt genoemd, waarom zo'n ophef hierover?
                        Dat hij nou kennis van zaken heeft hoeft toch niet te betekenen dat we hem gelijk als een god beschouwen? :roll:

Comment

Online lijkt mij juist niet zo,n strak idee... je kan dan gezellig op je vrije zonder even met virtual dj gaan vogelen en voor je het weet heb je een strakke mix.. :roll:

Dus live is beter lijkt mij..

Comment

Ja, maar: waar, wanneer, hoe, niet iedereen woont in de buurt etc...

Als je met virtual DJ een mix maakt is dat jouw goed recht, alleen belazer je dan wel de andere kandidaten. En het is maar net of je dat zelf wilt...

Comment

ja dat is wel iets wat ik nog wou toevoegen, pc dj's gelieve uit te sluiten want daarvoor hebben ze iets bedacht (auto Bpm) en dat is mijn ware nachtmerrie als dj zijnde :P
                              als er dus een contest zou komen ben ik er zeker weten bij! :D
                              eigenlijk kan ik ieder weekend wel naar goes komen maar het is ook idd waneer de andere kunnen!

Comment

Working...
                              X