Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

organiseer een open podium voor dj's, Goederenloods is een prima locatie, jaarlijks terugkerend event. Noem het de "Bax forum open podium dag", alle bax-forummembers kunnen meebetalen aan de locatie en evt. een gratis consumptie. Inschrijven om mee te doen via apart topic in dit forum. Krijg je een half uur tijd achter de draaitafels. Einde avond kan een jury uitspraak doen, of alle mensen die er zijn kunnen stem uitbrengen.

Baxshop is te klein om serieus iets te doen daarmee. En met zo'n event trek je veel meer leden dit forum op. gezellig.

:wink:

Comment

Originally posted by Bastian
      ja dat is wel iets wat ik nog wou toevoegen, pc dj's gelieve uit te sluiten want daarvoor hebben ze iets bedacht (auto Bpm) en dat is mijn ware nachtmerrie als dj zijnde :P
      als er dus een contest zou komen ben ik er zeker weten bij! :D
      eigenlijk kan ik ieder weekend wel naar goes komen maar het is ook idd waneer de andere kunnen!
      toch ben ik het daar niet helemaal mee eens... het zijn de personen die het gebruiken, maar ik mix meestal met m'n laptop omdat ik het zonde vind van m'n geld om alle platen te kopen (en mixen met m'n laptop doe ik dmv final scratch idee). m'n beeldscherm staat altijd achter me, en normale platen is ook geen probleem ;). en dan nog iets... wat over de bpm counters op menig cd speler dan? ;)

ps. ik post dit niet omdat ik met deze reactie de eeuwige strijd wil gaan beginnen tussen de "digitale dj" en de vinyl/cd-speler dj. maar om aan te geven dat het totaal aan het persoon ligt.

Comment

2 Kevin S: daar heb je ook idd wel gelijk in ja :P
        zelf heb ik thuis wel cd spelers staan maar die hebben geen bpm's en verder draai ik gewoon jump meestal met platen dus zelf doe ik alles op gehoor :wink: en dan heb je nog iets zoals instarten met je cd spelers kunnen sommige mensen ook maar met moeite :shock: (niet dj's zeg maar)
        final scratch heb ik niks tegen, maar wel tegen programma's zoals virtual dj en mensen die geen mengpaneel gebruiken maar een muis :x

Comment

Originally posted by sonic boom
          organiseer een open podium voor dj's, Goederenloods is een prima locatie, jaarlijks terugkerend event. Noem het de "Bax forum open podium dag", alle bax-forummembers kunnen meebetalen aan de locatie en evt. een gratis consumptie. Inschrijven om mee te doen via apart topic in dit forum. Krijg je een half uur tijd achter de draaitafels. Einde avond kan een jury uitspraak doen, of alle mensen die er zijn kunnen stem uitbrengen.

Baxshop is te klein om serieus iets te doen daarmee. En met zo'n event trek je veel meer leden dit forum op. gezellig.

:wink:
          Ik bounce m zelf maar even, ik denk dat dit de ideale manier is om iedereen van dit forum een keer of wat bij elkaar te krijgen, en meteen een ieder die dat wil de kans te geven om zijn kunsten live te vertonen.
          Ik wil er best een kleine sponsering (in de vorm van te plaatsen materiaal) bij gooien, om er een goeie opzet van te maken. :wink:

De locatie is nog te kiezen uiteraard.

Comment

om er maar even op in te haken, als dit in zo een vorm georganiseerd zou worden is het meteen intressanter, je wordt gemaakt of gekraakt door het publiek, doe je het goed... krijg je meteen een stukje naams bekendheid...dat is dan je prijs... lijkt me wel aardig

Comment

Naahh, de goederenloods lijkt mij dan niet echt een geschikte locatie (je bepaalt er namelijk zo'n 200 euro aan huur voor) en dan heb je nog geen licht, geluid etc.

Hoe ga je er mensen heen krijgen etc?

Comment

adverteren?? wat voor locatie zou jij dan doen?

Comment

Ik zou het hier in een cafe organiseren. Bijv. Heartbreak cafe of Mid City doen wel eens mee aan zulke dingen...

Comment

ik zat er wel aan te denken om de djs die mee willen doen een soort van inschrijf geld te laten betalen... ik wil dit best opzetten, maar moet ik wel weten of er genoeg mensen mee willen doen...

Comment

Mag het iets centraler gelegen in Nederland? Wil heel graag komen, maar dit wordt wat ver denk ik :wink:

Comment

Heren, goed idee. Ik zie gelijk al mensen die het groots willen aanpakken, lijkt me voor een eerste keer niet zo zinvol. Gewoon klein, gezellig en ontspannen.

Datum: zondag 4 maart
                        Tijden: 12.00 - 18.00
                        Drinken en eten: wordt verzorgd door bax-shop.nl
                        Locatie: Bax-shop.nl aan de albert plesmanweg 118 te Goes
                        Voor wie: Voor elke dj, vinyl, cd, computer, live, jong, oud alles door elkaar.
                        Sfeer: Ontspannen
                        Apparatuur: 1 x djm 800, 2 x sl1210, 2 x cdj1000 MKIII, 2 x krk monitor, foh over RCF 10 KW set
                        Jury: Niet officieel, maar onze medewerkers zullen de contest beoordelen op creativiteit, mixtechniek en originaliteit.

Wanneer er zich 10 mensen via dit forum aanmelden gaat deze dag door!!

P.s. Iedereen die komt kijken, meedoen babbelen en genieten krijgt 5% korting op ons assortiment.

Comment

Van de partij! Wat ook geregeld kan worden is Heartbreak Cafe, daar is een actie voor een vereniging/evenement zodat je een party kan geven, wie de meeste omzet draait mag het geld houden :D

Comment

Ik ben er ook zeer waarschijnlijk lijkt me erg gezellig!!(alleen nog even kijken met vervoer maar komt goed :wink: )
                            Opzich lijkt me het voor een 1e keer wel iets makkelijker om het in de showroom te doen, hierdoor een beetje een idee wie er ongeveer zouden komen etc.
                            Het was afgelopen zaterdag nogmaals erg gezellig en dat zal dit ook wel worden!
                            Misschien nog handig eventueel al een lijstje te maken met dj's die zich hiervoor opgeven? :roll:

Comment

Helaas, helaas. Goes is toch net iets te ver voor mij.

Comment

I SAY WICKED 8)

ik denk dat ik wel van de partij ben !!! 8)

Comment

Working...
                                X