Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Damned, heb mezelf gewoon overlaten halen om ook mezelf eens een keer te tonen buiten me kamer...

Count me in....Ferrox...ik rij dan wel met jou mee als het kan?

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
      We zijn al op de helft van het minimale dus wie doet er nog meer mee 8)
      wat me nou even opvalt, als 10 'mensen' zich aanmelden!
      dus als er misschien 5/6 dj's meedoen en er komen nog 5 mensen kijken gaat dit dan ook denk ik door :roll: 8)

Comment

Originally posted by RimStone
        Damned, heb mezelf gewoon overlaten halen om ook mezelf eens een keer te tonen buiten me kamer...
        gezellig, voor mij precies hetzelfde geval alleen het overhalen was niet nodig :P

Dj Contest Deelnemers:
        1: Baiso (Bastian)
        2: Partysound/ D-Skillz (Dick)
        3: Steve De La Funk (Steven)
        4: The Melody (Jonas)
        5: Ferrox
        6: RimStone

Comment

Is het niet alvast handig om te inventariseren welke stijlen je al hebt....
          Dus dat je bij de dj's achter hun naam de muziek stijl erbij zet....

Niet alleen om het voor jezelf overzichtelijk te hebben, maar miss ook leuk om dat voor het publiek duidelijk te maken.

Ik ben met mijn webdesigner (jonas) al aan het bedenken hoe we wat publiek etc erheen kunnen krijgen....dus voor ons zou het wel fijn zijn zodat we het op de site kunnen vermelden

Comment

Ik ben met mijn webdesigner (jonas) al aan het bedenken hoe we wat publiek etc erheen kunnen krijgen....dus voor ons zou het wel fijn zijn zodat we het op de site kunnen vermelden
            Misschien wel leuk maar ik weet niet hoeveel man er zouden kunnen komen vanwege de ruimte in de showroom e.d. misschien kan jochanan hier wat info verder over geven?

Verder als het om de stijlen gaat, ik weet ongeveer wat de mensen gaan draaien maar ik zeg niks zekers dus misschien wel handig om als de stijlen niet kloppen even te vermelden :)

Dj Contest Deelnemers:
            1: Baiso (Bastian) Jump/Hardstyle
            2: Partysound/ D-Skillz (Dick) House/ Jump
            3: Steve De La Funk (Steven) House/ Club/ Groove
            4: The Melody (Jonas) House
            5: Ferrox Jump/ Hardstyle
            6: RimStone Hardstyle

Edit: Rimstone had nog even een pm gestuurd, altijd handig!

Comment

nice line-up krijg je dan :lol:
              ik zou het wel tof vinden om tegen de tijd dat het zover is een time-table te krijgen....en miss (maar zo denk ik erover) dat de mensen die dezelfde stijl draaien weten welke platen de persoon voor hem draait...

zodat je toch een lekkere aansluitende line-up krijgt

Comment

ik denk dat je weet als je na iemand draait dat je gewoon kan luisteren hoe het niveau ligt want als je nu al een tracklist gaat maken heeft het niet veel succes lijkt me zo, een beetje improvisatie is natuurlijk wel vet :P
                timetable idd handig :)

Comment

zit idd ook wat in :lol:

in hoeverre gaat die improvisatie dan :lol:
                  niet dat iedereen straks een battle met elkaar gaat doen :mrgreen:

Comment

Een dj contest is toch gewoon één grote dj battle? :P
                    Maarja iig bedoel ik je luisterd naar de dj die voor je draait ofzo en dan als je je set mag beginnen draai je gewoon wat je lekker vind, goed vind passen en kan je zo gewoon opbouwen!
                    Wat dan ook een idee is om gewoon je laatste nummer in te draaien en zodra die afgelopen is aankondiging volgende dj, applaus en dan begint diegene met zijn 1e track/intro :D

Comment

zijn er trouwens dj's die tijdens de contest ook een eigen productie laten horen? :D
                      volgens mij heeft steven wel een aardig aantal mash up's en remixes hoorde ik die hij zal laten horen 8)
                      verder ben ik nu zelf ook aan een track bezig met een nogal 'looney tunes' achtige melodie :oops: :P

Comment

Gewoon in zijn geheel, sommige bepalen op de avond/middag zelf wat zijn geaan draaien. Niks mis mee!

Comment

Originally posted by Citybeatz

Gewoon in zijn geheel, sommige bepalen op de avond/middag zelf wat zijn geaan draaien. Niks mis mee!
                          juist :wink: , ik selecteer alleen van te voren al een aantal bommen die me wel goed lijken aan te slaan 8)

Comment

Ik heb een hele lichte mash up gemaakt van Fairmont-Gazebo(sebastian lieger remix). Heb er gewoon vocals op geplakt die ik wel zal draaien:)

Comment

Ik verklap nog niet alles...
                              1 ding is cker, bij mij gaat het gas er vol op :lol:

lekker 'stampuhhh'

Test Flyer: http://i38.photobucket.com/albums/e1...dj-contest.jpg

Mochten er aanpassingen aan de flyer nodig zijn (qua info etc) graag even melden via flyer@d-music.org

Comment

ziet er strak uit rimstone:D

Comment

Working...
                                X