Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Heyz allemaal, leuk idee voor de contest..
Ik wou mij ook inschrijven als dat kon, ik zag dat iedereen moest invullen wat zijn style is, en das voor mij toch wel in grote lijnen French-tek / Hardcore, maar met veel variatie, kijk meestal waar ik zin in heb..
Ben benieuwd naar producties/mash ups van anderen, ik breng iig zelf een paar eigen tracks mee :wink:
Helemaal leuk, ik kan jullie alvast laten weten dat het sowieso doorgaat. Animo genoeg zie ik. We laten iedereen een half uur draaien,dus wanneer we 10 dj`s hebben zijn we van 12.00 tot 17.00 zoet.
Mochter er toch veel meer aanmeldingen komen gaan we het iets inkorten naar 20 minuten. Verder hoef je de tracks niet perse van te voren te verklappen wat mij betreft, juist leuk om te horen hoe een ander dj creatief met dezelfde track omgaat.
indien aanpassingen gewenst graag even doorgeven via flyer@d-music.org
deze flyer word namelijk ook op mijn website gezet (en doorgegeven aan vrienden etc)
Comment