Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HEY

hey jongens
    bax heeft toch al eens zaken gedaan met rnn 7 zullen jullie die of omroep zeeland niet uitnodigen? dan heeft en bax een beetje reclame en de dj`s ook :D maar misschien vinden jullie het geen goed idee :? naja
    spreek jullie

evert

Comment

• Re: HEY

Originally posted by free energy
      hey jongens
      bax heeft toch al eens zaken gedaan met rnn 7 zullen jullie die of omroep zeeland niet uitnodigen? dan heeft en bax een beetje reclame en de dj`s ook :D maar misschien vinden jullie het geen goed idee :? naja
      spreek jullie

evert
      Persoonlijk zie ik het wel zitten...aangezien ik met mijn non-profit boekingsbureau (geen sluipreclame) aanwezig ben met 3 dj's
      • DJ RimStone
        Ferrox
        The Melody

Wat had je dan in gedachte als ik persoonlijk vragen mag?

Comment

• misschien leuk om in het nieuws te komen met een dj contest in zeeland/goes of gewoon in een programma als beng of zoiets

Comment

• Hehe...en dan live sets, interviews....ow jee krijg al steralures :D :P

Comment

• ik mis wat achtergrond info over die omroep?(belg)

Comment

• check anders zelf effe www.omroepzeeland.nl
              misschien kunnen we als het niet lukt hart van nederland zover krijgen
              maar daar moet bax dan wel zelf mee akkoord gaan he :)
              anders gaat dat reclame feestje niet door :?

Comment

• ik had het ook over mezelf free energy;) Maar iig zal eens zien.

Comment

• Originally posted by The Melody
                  ik had het ook over mezelf free energy;) Maar iig zal eens zien.
                  oke srry voelde me beetje aan gesproken komt door de vermoeidheid :cry:

Comment

• Kvind het wel een lachen idee...maar goed, ik beslis niets :D

Comment

• Originally posted by free energy
                      Originally posted by The Melody
                      ik had het ook over mezelf free energy;) Maar iig zal eens zien.
                      oke srry voelde me beetje aan gesproken komt door de vermoeidheid :cry:
                      niet erg hoor;)

Comment

• Originally posted by Ferrox
                        heeeel mischien, althans heb hem gevraagd, doet Fosforic ook mee.
                        Of hij komt voor de gezelligheid mee, of om e.v.t. te jureren :)
                        Vet! :D
                        Helaas is z'n give it hard e.p. nou ff out of stock maar die ga ik wel ff laten knallen op de contest 8)
                        Lijkt me leuk om eens een praatje met hem te maken :wink:
                        edit: ja hoor hij is weer B.i.S. :P

Comment

• Uitnodigen van omroepen en kranten gaan we doen bij een eventueel vervolg op Volume 1. Ik wil het nu gewoon gezellig en ongedwongen houden.

Met RNN7 hebben we inderdaad zaken gedaan. RNN7 is een regionale omruip in zuid-holland, noord-holland en zeeland. Momenteel willen ze zelfs landelijk gaan uitzenden. Wij hebben destijds een complete dj set geleverd voor de fast forward dance parade. Twee weken geleden zijn ze wezen filmen en ik verwacht binnen nu en drie weken de eerste reclames van bax-shop.nl op RNN7.

p.s banner is geplaats bij nieuws op de home pagina.

Comment

• Ik had nog enkele vragen:
                            a) wanneer sluit het aanmelden (zodat jullie optijd weten wie er komen)?
                            b) komt er op tijd een soort van time-table?

Want ik denk dat ik voor de rest ook spreek als ik zeg dat het voor iedereen fijn is om te weten hoe/wat/wanneer etc.
                            buiten wat we al weten ;) zoals de tijd dat het begint enzo :p

Comment

• mee doen contest

jaaa ik doe ook mee als dat nog kan :D
                              zondag in bax shop
                              ben benieuwd :D

grt jer e

Comment

• Ja hoor dit kan nog, Let wel op! het is pas 4 maart!! dus niet aanstaande zondag :P

Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Comment

Working...
                                X