Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dat maakt er in totaal 9 mensen, bijna aan de 10 en dan lijkt me het mooi om deelname rond te maken :roll:
    2 Jer: welke stijl draai je trouwens?

Comment

• Ik ben van mening dat je de inschrijving pas over bijv. 12 dagen moet sluiten. 10 mensen is niet het max.?!

Comment

• Ik heb ff een vraagje waar ik spoedig antwoord op krijg.

Mag je ook als 'groep' meedoen?
        Nou ja als duo?

Comment

• Originally posted by Bastian
          dat maakt er in totaal 9 mensen, bijna aan de 10 en dan lijkt me het mooi om deelname rond te maken :roll:
          2 Jer: welke stijl draai je trouwens?
          ik draai voornamelijk : house club expirimental :D

maar verwacht niet te veel van mij, want ik heb een tijdje niet meer gedraait. ondanks dat was ik met de laatste dj contest toch 3e geworden, ondanks alles fout ging (A)

Edit mod: Een duidelijke regel op dit forum is om gewoon normaal nederlands te praten op dit forum. Dus geen 8jes en allemaal halve woorden. Het verhaaltje wordt minder duidelijk dan. Verder ook wat rustiger reageren als iemand je op een fout wijst.

Comment

• het bax team mag wel wat info geven hoor :P
            duurt wel een beetje lang, antwoord op die vragen :roll:

Comment

• Originally posted by Bastian
              het bax team mag wel wat info geven hoor :P
              duurt wel een beetje lang, antwoord op die vragen :roll:
              De baxjes zijn vooral druk met de winkel en klanten, soms komt er maar 1 in de late uurtjes ;)

Comment

• ja dat klopt wel maar als bax een dj contest organiseerd dan zouden we wel graag snellere reactie's willen als normaal :wink:

Comment

• Je kan toch ook mailen?
                  info apenstaart bax-shop puntje nl , krijg je heus binnen een dag antwoord hoor ;)

Comment

• De bax-jes zelf zitten inderdaad weinig (vergeleken met de rest v/h actieve deel) op het forum. Of even geduld hebben, of een mailtje sturen.

Comment

• Originally posted by Stereo Events
                      De bax-jes zelf zitten inderdaad weinig (vergeleken met de rest v/h actieve deel) op het forum. Of even geduld hebben, of een mailtje sturen.
                      klopt...denk er wel even aan dat hun het mogelijk maken dat die contest erkomt.
                      ja tuurlijk wil ik ook meer info over het hoe of wat, maar die mensen hebben het al druk, en als wij (ff generaliseren sorry daarvoor) ook nog lopen klagen , misschien cancelen ze dan wel alles....en daar zit ik niet op te wachten

misschien dat we als collectief gewoon 1 aanspreek punt pakken naar wie we toe kunnen gaan voor onze vragen, zodat we niet alles bij hun neer hoeven te leggen

Comment

• Originally posted by RimStone
                        Ik had nog enkele vragen:
                        a) wanneer sluit het aanmelden (zodat jullie optijd weten wie er komen)?
                        b) komt er op tijd een soort van time-table?

Want ik denk dat ik voor de rest ook spreek als ik zeg dat het voor iedereen fijn is om te weten hoe/wat/wanneer etc.
                        buiten wat we al weten ;) zoals de tijd dat het begint enzo :p
                        het is al laat, maar zal toch nog even reageren.
                        - er zal geen officieele sluiting wezen voor het aanmelden of denken jullie hier anders over? Dan hoor ik dat graag.
                        - ik denk dat het beter of makkelijker voor jullie is om zelf onderling te regelen, wanneer iemand wilt. Ik wil best een voorstel doen:

1: Baiso (Bastian).........................Jump/Hardstyle 12.30 - 13.00
                        2: Partysound/ D-Skillz (Dick)........Eclectic/House 13.00 - 13.30
                        3: Steve De La Funk (Steven)........House/ Club/ Groove 13.30 - 14.00
                        4: The Melody (Jonas)...................House 14.00 - 14.30
                        5: Ferrox.....................................Jump/ Hardstyle 14.30 - 15.00
                        6: RimStone(duo).........................Hardstyle 15.00 - 15.30
                        7: Stanza....................................FrenchTe k/Hardcore 15.30 - 16.00
                        8: DJ Leo.....................................Club trance 16.30 - 17.00
                        9: jer 3.......................................house club expirimental 17.00 - 17.30

we hebben dan een half uur speling(er moet ook nog afgewisseld worden, dus dat komt wel goed)

Datum: zondag 4 maart
                        Tijden: 12.00 - 18.00
                        Drinken en eten: wordt verzorgd door bax-shop.nl
                        Locatie: Bax-shop.nl aan de albert plesmanweg 118 te Goes
                        Voor wie: Voor elke dj, vinyl, cd, computer, live, jong, oud alles door elkaar.
                        Sfeer: Ontspannen
                        Apparatuur: 1 x djm 800, 2 x sl1210, 2 x cdj1000 MKIII, 2 x krk monitor, foh over RCF 10 KW set
                        Jury: Niet officieel, maar onze medewerkers zullen de contest beoordelen op creativiteit, mixtechniek en originaliteit

p.s. ons excuus dat wij niet zo heel vaak op het forum zitten, vooral de laatste tijd is het erg hecktisch qua drukte en we zijn natuurlijk druk bezig met de nieuwe webshop! Dus vandaar dat wij er laatste tijd niet elke dag op het forum zitten en wegens deze reden is er ook een nieuwe mod vorige week(of al weer 2 weken geleden) aangesteld.

Comment

• Ik ben van style veranderd.... de mijne wordt Eclectic house....

Comment

• Aangepast.

Comment

• Oke dan!!! mij te veel jump en hardstyle dus wil lekker wat anders 8)

Comment

• Mochten er nog vragen zijn met spoed bel me dan gerust, mijn mobiele nummer staat rechts in de home pagina van de webshop. Verder is het inderdaad zo dat we niet 24/7 op dit forum aanwezig zijn. Gelukkig maar anders komen jullie bestellingen te laat aan :D

Comment

Working...
                                X