Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is een 10kw setje trouwens niet iets TE overdreven? :lol:

Comment

• Even een melding
      Bij mijn naam staat duo
      Maar draai alleen...ik en ferrox waren aan het overwegen of we op het eind onder onze andere alias een b2b zouden gaan draaien....

dus dan zouden we soort van nummer 10 zijn om de tijd te vullen (echter ferrox weet nog niet cker of hij dan al b2b wil doen).

Comment

• [quote="Thaan"]
        Originally posted by RimStone
        Apparatuur: 1 x djm 800, 2 x sl1210, 2 x cdj1000 MKIII, 2 x krk monitor, foh over RCF 10 KW set
        Misschien toch een reden om langs te komen. Ben wel benieuwd naar dat RCF. KEn hun alleen van 100 volt hoorns en 100 volt zuilen.

Comment

• Originally posted by "Thaan
          1: Baiso (Bastian).........................Jump/Hardstyle 12.30 - 13.00

Datum: zondag 4 maart
          Tijden: 12.00 - 18.00
          Apparatuur: 1 x djm 800, 2 x sl1210, 2 x cdj1000 MKIII, 2 x krk monitor, foh over RCF 10 KW set
          Jury: Niet officieel, maar onze medewerkers zullen de contest beoordelen op creativiteit, mixtechniek en originaliteit
          Ja hoor laat mij maar weer als eerst :cry: :P
          Krijg ik dan geen bonus van een uur draaien (dag begint om 12 uur) :lol:
          Die set gaat dik knallen, hoewel ik een beetje aan het proberen ben me in te kunnen houden met pitchen als ik met vinyl draai (wil nogal snel boven de 8% gaan) maar komt goed! :D

Comment

• Originally posted by Stereo Events
            Is een 10kw setje trouwens niet iets TE overdreven? :lol:
            Sub/mid/top combinatie
            Denk wel dat daar 10kW uit komt hoor :)

Comment

• 2 uur kan ik mee leven :D Best tof dat er een time table is :) Iig ik denk dat die set van 10kw nogal gaat blazen, ik neem me oordoppen mee.

Comment

• Hopen dat er geen naald gaat skippen dan maarr :P
                Waar ik ook een beetje over loop na te denken..
                Timetable kunnen we ook op stijl gaan doen (niet omdat ik als 1st misschien me setje zal draaien :wink: ) dan sluit dit meer aan, in het begin lekker club vibe en op het eind gaan we eens ff lekker afsluiten!! :roll:

Comment

• Originally posted by The Melody
                  2 uur kan ik mee leven :D Best tof dat er een time table is :) Iig ik denk dat die set van 10kw nogal gaat blazen, ik neem me oordoppen mee.
                  Verwacht nou niet dat het op club niveau gaat beuken hoor. Oorddoppen altijd handig maar dan hoor je niks meer :lol:
                  Time-table is trouwens gewoon onder voorbehoud, wisselen kan nu nog!

Comment

• niet mee eens, tegenwoordig is de techniek al zover dat oordoppen zeer goed te doen zijn ;) Dat wil zeggen oordopen die op maat gemaakt zijn op jou oren. Zijn in allerlei soorten te koop, doorgelaten (of tegenhoudende) frequentie zelf te kiezen, zo kunnen alle schadelijke frequenties eruit gefilterd worden, zonder dat je minder van de muziek hoort.

Comment

• ik ben ook voor een timetable die per style gaat...

dus eerst de softere muziek en dan afsluiten met de hardere stijlen....zodat het qua 'sound' lekker opbouwend is

Comment

• Mijn dempen 30dB en ik draai toch bijna altijd met koptelefoon op, doe altijd oordoppen aan en nog niks van problemen :D (ja zijn op maat gemaakt :) )

Comment

• Originally posted by The Melody
                          (ja zijn op maat gemaakt :) )
                          Die oordoppen voor in de bouw zijn ook indd gewoon niet te doen :lol:

Comment

• Leuk initiatief :D

succes aan alle dj`s ;) hoop dat er wat uit komt :D

Comment

• 2 Dj Unique: klopt het dat jij best vaak hier in de regio (bergen op zoom enzo) draait?
                              Stond je ook op de B2S Rookie Final? :D

Comment

• Dat klopt helemaal :D ik draai het laatste jaar regelmatig bij jullie in zeeland is altijd wel leuk hoor :D

Hier me agenda:

Hier wat filmpjes van mijn b2s ervaring:

Comment

Working...
                                X