Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Dat klopt helemaal :D ik draai het laatste jaar regelmatig bij jullie in zeeland is altijd wel leuk hoor :D
Haha ikzelf woon niet in zeeland :wink:
Huijbergen ken je vast wel? Daar woon ik :P :)
Heb je nog niet eens kunnen zien draaien, helaas nog niet de leeftijd ervoor :P
Dat klopt helemaal :D ik draai het laatste jaar regelmatig bij jullie in zeeland is altijd wel leuk hoor :D
Haha ikzelf woon niet in zeeland :wink:
Huijbergen ken je vast wel? Daar woon ik :P :)
Heb je nog niet eens kunnen zien draaien, helaas nog niet de leeftijd ervoor :P
ik geef 20 april een feestje in bergen op zoom kom gezellig langs als je zin heb hou www.jumpingstars.nl maar in de gaten of partyflock
We zitten nu dus aan ongeveer 9 mensen maar dick kan misschien helaas niet :(
Dat komt dus op 8 als ik het goed heb :P
Opzich als we 8/9 dj's zouden hebben lijkt me dit een goed aantal en zo kan iedereen toch lekker z'n setje kwijt zonder tijd-stress.
Misschien inschrijven vanaf nu stoppen? :roll:
We zitten nu dus aan ongeveer 9 mensen maar dick kan misschien helaas niet :(
Dat komt dus op 8 als ik het goed heb :P
Opzich als we 8/9 dj's zouden hebben lijkt me dit een goed aantal en zo kan iedereen toch lekker z'n setje kwijt zonder tijd-stress.
Misschien inschrijven vanaf nu stoppen? :roll:
Helaas klopt dit.. Ik had graag mee gedaan maar heb zaterdag een feest tot 04:00 en maandag een examen die ik wil halen. Dus ik sla even over...
Hopenlijk ben ik er bij de volgende contest gewoon bij..
Nee, tuurlijk niet.. Zoveel mogelijk mensen mogen toch meedoen?
Ja natuurlijk, ik heb er niks op tegen hoor.
Maar als er nou een stuk of 12 mensen mee zouden doen, dan zit de hele middag bomvol, dan kan je er gewoon vanuit gaan dat als je om 12.00 bezig ben tegen 19.00/20.00 klaar bent en een winnaar uit kan zoeken.
En stel dat jij je setje als eerste moet gaan draaien van 12.00 tot 12.30 dan zit je daar maar en je zou dan ook nog wel ff willen draaien :wink:
Dit is mijn mening erover en het lijkt mij (en ook voor de andere dj's) gewoon een stuk relaxer om je setje een beetje uitgebreid te kunnen draaien :) .
Ik heb trouwens even mijn 1e post ge-edit, dus voor de mensen die graag nog even snel de info over 4 maart mee willen pakken, kijk gerust :wink:
Vanmiddag kreeg ik trouwens een leuk idee en vooral bedoeld aan jochanan/thaan.
Bij de dj booth staat ook een lcd tv, als hier nou een camera op word aangesloten kan je ook een kijkje in de dj booth nemen zonder er boven te hangen!
Misschien een leuk idee?
Comment