Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heeft niets met patsen te maken, meer met het verkopen van jezelf. Als je ooit serieus van plan bent om van mijn diensten of die van mijn bedrijf gebruik te willen maken dan wil ik wel eens met je rond de tafel gaan zitten en kunnen gezellig eens het 1 en ander bespreken. Tot die tijd zie ik het nut er niet echt van in.

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
      heeft niets met patsen te maken, meer met het verkopen van jezelf. Als je ooit serieus van plan bent om van mijn diensten of die van mijn bedrijf gebruik te willen maken dan wil ik wel eens met je rond de tafel gaan zitten en kunnen gezellig eens het 1 en ander bespreken. Tot die tijd zie ik het nut er niet echt van in.
      Het was meer nieuwsgierigheid dan iets anders hoor. En om een beetje af te tasten welk niveau we over praten ;)

Comment

• Heren, graag weer ontopic.

Er komen geen 2,3,4 of 5de plekken. Het is gewoon een gezellig wedstrijd er is er domweg maar 1 de beste en die krijgt de wisselbeker. Dus gewoon je best doen :D . Uiteraard wordt er beoordeeld op diverse facetten. Kom gewoon eens om bij te praten en elkaar te leren kennen.

p.s. De grote RCF set is weg, helaas voor jullie. Er komt wel weer een set voor terug, waarschijnlijk een actor of projector van HK. Be continued. We zullen nu spelen over een HK audio elias PX of RCF ART set.

Comment

• Ik heb nog even een vraagje betreffend de dj booth..
          Kan je ook even snel voordat je aan je set begint alles even zetten zoals je wilt?
          Bv. degene die voor je draait heeft zijn opstelling:
          Sl Cdj Djm Cdj Sl en dat je het snel even verandert naar Cdj Sl Djm Sl Cdj omdat je dat fijner vind draaien? :roll:

Comment

• gewoon algemeen nemen?
            (cdj)(cdj)
            (sl)(mixer)(sl)

denk dat dat makelijkste is.

Comment

• Maar dat gaat waarschijnlijk niet passen :(
              Tenzij ze brackets zouden plaatsen :P

Comment

• ik heb even wat vragen over 4 maart.
                ik hoor van verschillende kanten het verhaal dat de set's worden ingekort naar 20 minuten.

maar hoe wil je als dj zijnde dan jezelf goed profileren?
                persoonlijk denk ik dat je dan afraffel werk krijgt, en om eerlijk te zijn, ik wil iets goed doen of niet.

en 20 minuten is gewoon heel erg kort.
                (even wat mensen voor zijn).

het moet inderdaad gezellig worden, maar bij contest versta ik een wedstrijd?
                hoe kun je een gezellige 'wedstrijd' maken als de dj's 20 minuten mogen draaien?
                dan is het een plaatje of 5 opzetten klaar...geen opbouw of niets, meteen voluit?

over de aanmeldingen, ja ik vind ook dat je daar een ultimatum voor in moet stellen.
                a) de draaitijd word verkort zodat de dj's niet meer kunnen draaien of 1 á 2 platen
                b) willen we een leuke time-table hebben moeten we wel weten wie precies wat doet...en niet op het laatste moment nog veranderen

dan nog iets over de time-table....kunnen we niet beter van softere stijlen naar hardere stijlen gaan...zal qua geluid ook fijner klinken, anders gaat het hard, zacht, nog harder, zacht etc etc.
                dus mensen...geef even aan wanneer je wilt draaien, anders is het straks 4 maart en zou het zonde fijn als we straks op het forum of waar dan ook kritiek lezen over dingen die we hadden kunnen aanpassen?

Comment

• Goed stukje tekst Rimstone!
                  Nog even over die timetable, ik wil best de 'start' van de hardere stijlen afkicken :roll:
                  Zo even uit mijn hoofd zouden er dan 3/4 dj's voor mij zijn?
                  Ik zie het wel :D

Comment

• ik wil wel 2de of 1ste....:) maakt mi eigenlijk niet uit. Teminste als we zacht beginnen:)

Comment

• Ik trap af.

(12.30 - 13.00)1: Rene Fox.................................all round dj
                      (13.00 - 13.30)2: DJ Boll (Ramon).....................House,groove,techno,la tin
                      (13.30 - 14.00)3: The Melody (Jonas)...................House
                      (14.00 - 14.30)4: Steve De La Funk (Steven)........House/ Club/ Groove
                      (14.30 - 15.00)5: Jer3.........................................House club expirimental
                      (15.00 - 15.30)5: DJ Leo.....................................Club trance
                      (15.30 - 16.00)6: Baiso (Bastian).........................Jump/Hardstyle
                      (16.00 - 16.30)7: Ferrox.....................................Jump/ Hardstyle
                      (16.30 - 17.00)8: RimStone.................................Hardstyle
                      (17.00 - 17.30)9: Stanza.....................................FrenchT ek/Hardcore

laat me even weten of jullie het hiermee eens zijn.

Comment

• ik ben akkoord:)

Comment

• Even namens mij en Dj Leo (heeft nog steeds aanmeld problemen..), dit begint er echt op te lijken, wij zijn tevreden :P

Comment

• niets op aan te merken...top line-up en top time-table :!: :!: :!:

Comment

• ben het er niet mee eens
                              je bent me vergeten ertussen te zette :shock:

Comment

• dat is inderdaad wel wat minder,

waar tussen zou je ongeveer willen, hou ff rekening ook met je muziek stijl enz.

Comment

Working...
                                X