Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
maak my egt niet uit waar je me neer zet ben er als het goed is heel de dag dus :D
heb er btw wel mega zin in :D
ben al bezig mun cd mappen aan het ordenen :D dus hoop dat het wel goed komt
ja idd stylen zijn house club en expirimental dus ik denk da bastian wel gelijk heeft :D
Jep deze week nog ff alle rotzooi eruit spitten zodat de vette tracks klaar voor gebruik liggen 8)
Helaas heeft mijn pc het totaal begeven en me dus in de steek gelaten..
Donderdag word er mss naar gekeken maar ik vrees het ergste dus ik hoop dat ik nog iets van mezelf kan laten horen :wink:
Actuele Timetable (met jer3 :P ):
(12.30 - 13.00)1: Rene Fox.................................all round dj
(13.00 - 13.30)2: DJ Boll (Ramon).....................House,groove,techno,la tin
(13.30 - 14.00)3: The Melody (Jonas)...................House
(14.00 - 14.30)4: Steve De La Funk (Steven)........House/ Club/ Groove
(14.30 - 15.00)5: Jer3.........................................House club expirimental
(15.00 - 15.30)6: DJ Leo.....................................Club trance
(15.30 - 16.00)7: Baiso (Bastian).........................Jump/Hardstyle
(16.00 - 16.30)8: Ferrox.....................................Jump/ Hardstyle
(16.30 - 17.00)9: RimStone.................................Hardstyle
(17.00 - 17.30)10: Stanza.....................................FrenchT ek/Hardcore
Ik wil trouwens nog iemand opgeven. Een vriend van mij. Hij kan samen met mij meerijden en wilt ook draaien. Zijn naam is DJ Nasty, en hij draait urban, dance, eclectic en funky house. Kunnen jullie hem na mij inplannen? Zou mooi zijn. Hoe laat moeten we er eigenlijk zijn?
2 J.s. Coolen, ik zou het leuk vinden wanneer je kan komen al is het maar om kennis te maken en natuurlijk een ondersteuning bij de keuze voor de winnaar van onze prachtige wisselbeker :D
Zou ik zo laat mogelijk mogen, of in ieder geval later dan nu?
Ik ben namelijk van zaterdag op zondag in Amsterdam, ik neem dan de snelste trein naar Goes.
Ik probeer er dus wel zo snel mogelijk te zijn, maar vertragingen zijn mogelijk :wink: !
Ik denk dat je uiterlijk voor/na leo kan :roll:
Dan past het nog wel een beetje met stijlen en anders zit er niks op, dan maar ff chillen op dikke house beats na het beuken 8) :P
Comment