Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stuur mij maar een pm, dan komt het wel goed :P :wink:

Comment

• Voor de mensen die niet kunnen wachten klik, ram, bats, hier met je muis om naar topic te gaan van foto's van events. Foto's zijn meerendeel door Jochanan gemaakt ook een deel door mij die ik daar heb gepost. Filmpjes (made door Jochanan) zullen later deze week volgenen.

Ik heb niet alles gezien, maar wat mij betreft een geslaagde middag en zker voor herhaling vatbaar. Enkele puntjes zijn vergeten, zo vond ik dat er niet werd aangekondigd wel jammer en ik had het liefst toch wel 2 movingheadjes in de buurt van de DJ gezien :lol:

Maar het was zeker gezellig en hoop dat er een 2e, 3e, 4e (...) zullen volgen.

Wie mijn msnadres moet hebben (niemand dus) moet maar ff pm'en.

Comment

• was toppie jongens en de eerste prijs is zeker op ze recht
        die daniel was gewoon toppie !!!! ga zo door jongen
        doe er iets mee want zo als jij draait zijn er weinig !!! 8) 8)
        als je dit leest voeg me effe toe aan je msn

lulletje_rozen_water@hotmail.com

greatzzz van Dj boll ( Ramon )

Comment

• ja ik sluit me erbij aan...geen slecht woord over vandaag, en de winnaar stak er ver boven uit met kop en schouders...
          alleen jammer geen draai foto's van mij :shock:

Comment

• jongens lekker gedraait en nog 1 ding

en nu eindelijk

SLAAAAPEEEENNNNN

Comment

• Originally posted by Citybeatz

Ik heb niet alles gezien, maar wat mij betreft een geslaagde middag en zker voor herhaling vatbaar. Enkele puntjes zijn vergeten, zo vond ik dat er niet werd aangekondigd wel jammer en ik had het liefst toch wel 2 movingheadjes in de buurt van de DJ gezien :lol:
              wat is de meerwaarde van de MH's? En waar zou je ze willen plaatsen?

Comment

• Originally posted by jer3
                jongens lekker gedraait en nog 1 ding

en nu eindelijk

SLAAAAPEEEENNNNN
                whahaha ouwe zak :lol:
                dat noemt zich nou jeugd van tegenwoordig :P

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
                  Originally posted by Citybeatz

wat is de meerwaarde van de MH's? En waar zou je ze willen plaatsen?
                  Omdat je movingheads neer kunt zetten, scans en aanverwante dien je op te hangen. Voor de plaatsing zul je zeer creatief moeten zijn. Eentje tussen de UDG tassen maar :lol: ?

Maar ik miste wel iets van licht (nouja we hadden LED verlichting in het plafond ;)) bij de dj maar ik weet niet of dat persoonlijk is. Niet dat het vereist is maar is wel grappig.

Comment

• Hey, ik kon niet meer komen wegens pech met mijn auto, ik neem aan dat de beste gewonnen heeft en zal snel de filmpjes zien :wink:

Ltz Gyz

Comment

• gys had je niet kunnen bellen :( iedereen stond op je te wachten :(
                      ach ja volgende keer beter dan maar. en je hebt heel wat gemist 8) 8)

Comment

• Yo, had graag gewild maar had geen nummer van de winkel in me mobiel gezet. Mocht er een vervolg komen, ben ik er wel hoop ik :D

Benieuwd naar de filmpjes haha

Comment

• Geen nummer van bax in je telefoon shame on you haha!!!

Comment

• Heren en dame (1 geloof ik) het was erg gezellig en zeker een geslaagde middag. Nasty was de terecht winnaar en nogmaals ga er iets mee doen, heb nog maar weinig mensen zo goed zien draaien.

Er zal zeker een vervolg komen op dit eerste succes en die wisselbeker moet dan echt met iemand anders mee naar huis!! Ik zal kijken of ik eind van de middag de filmpjes kan uploaden en online kan zetten.

Comment

• Originally posted by jochanan
                              Heren en dame (1 geloof ik) het was erg gezellig en zeker een geslaagde middag. Nasty was de terecht winnaar en nogmaals ga er iets mee doen, heb nog maar weinig mensen zo goed zien draaien.

Er zal zeker een vervolg komen op dit eerste succes en die wisselbeker moet dan echt met iemand anders mee naar huis!! Ik zal kijken of ik eind van de middag de filmpjes kan uploaden en online kan zetten.
                              Weet wel zeker dat het er maar 1 was (helaas) Of twijfel je eraan of het een dame was?

Comment

• haha

Comment

Working...
                                X