Stuur mij maar een pm, dan komt het wel goed :P :wink:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bax (Forum) Dj Contest
Collapse
X
-
Voor de mensen die niet kunnen wachten klik, ram, bats, hier met je muis om naar topic te gaan van foto's van events. Foto's zijn meerendeel door Jochanan gemaakt ook een deel door mij die ik daar heb gepost. Filmpjes (made door Jochanan) zullen later deze week volgenen.
Ik heb niet alles gezien, maar wat mij betreft een geslaagde middag en zker voor herhaling vatbaar. Enkele puntjes zijn vergeten, zo vond ik dat er niet werd aangekondigd wel jammer en ik had het liefst toch wel 2 movingheadjes in de buurt van de DJ gezien :lol:
Maar het was zeker gezellig en hoop dat er een 2e, 3e, 4e (...) zullen volgen.
Wie mijn msnadres moet hebben (niemand dus) moet maar ff pm'en.
Comment
-
was toppie jongens en de eerste prijs is zeker op ze recht
die daniel was gewoon toppie !!!! ga zo door jongen
doe er iets mee want zo als jij draait zijn er weinig !!! 8) 8)
als je dit leest voeg me effe toe aan je msn
lulletje_rozen_water@hotmail.com
greatzzz van Dj boll ( Ramon )
Comment
-
Originally posted by Citybeatz
Ik heb niet alles gezien, maar wat mij betreft een geslaagde middag en zker voor herhaling vatbaar. Enkele puntjes zijn vergeten, zo vond ik dat er niet werd aangekondigd wel jammer en ik had het liefst toch wel 2 movingheadjes in de buurt van de DJ gezien :lol:
Comment
-
Originally posted by J.S. CoolenOriginally posted by Citybeatz
Maar ik miste wel iets van licht (nouja we hadden LED verlichting in het plafond ;)) bij de dj maar ik weet niet of dat persoonlijk is. Niet dat het vereist is maar is wel grappig.
Comment
-
Heren en dame (1 geloof ik) het was erg gezellig en zeker een geslaagde middag. Nasty was de terecht winnaar en nogmaals ga er iets mee doen, heb nog maar weinig mensen zo goed zien draaien.
Er zal zeker een vervolg komen op dit eerste succes en die wisselbeker moet dan echt met iemand anders mee naar huis!! Ik zal kijken of ik eind van de middag de filmpjes kan uploaden en online kan zetten.
Comment
-
Originally posted by jochananHeren en dame (1 geloof ik) het was erg gezellig en zeker een geslaagde middag. Nasty was de terecht winnaar en nogmaals ga er iets mee doen, heb nog maar weinig mensen zo goed zien draaien.
Er zal zeker een vervolg komen op dit eerste succes en die wisselbeker moet dan echt met iemand anders mee naar huis!! Ik zal kijken of ik eind van de middag de filmpjes kan uploaden en online kan zetten.
Comment
Comment