Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja ik hoop echt dat er snel duidelijkheid komt, heb er zin in :lol:

J hoe was btw je vakantie?

Comment

• Is er al wat duidelijkheid omtrend het verhaal?

Comment

• Geduld hebben is de juiste oplossing :wink:

Comment

• ik leef er gewoon naar toe :lol:

Comment

• ik ben ook wel benieuwd :D heb zin in de contest is wel gezellig om iedereen weer te zien voorlopig zie ik alleen leo zo nu en dan :P

Comment

• Ja een hele goed vakantie gehad, maar als je dan weer terug bent en je staat direct drie dagen op een beurs en je postvak zit vol met 348 e-mails dan wordt je niet echt vrolijk. Gelukkig weer helemaal bijgewerkt en sinds vandaag weer actief op het forum.

Gelukkig hebben de anderen het goed overgenomen qua onderhoud aan het forum. Mijn dank voor Jasper.

DJ contest, de eigenaar van de dj dancebeurs laat het behoorlijk afweten. Hij heeft hiernaast nog een baan en behoorlijk druk. Het contact is er al wel, maar nog geen definitief uitsluitsel.

Comment

• Word de winnende dj deze keer wel bekend gemaakt ook op de site?
                Ook ter promotie van hem o.i.d.?

Comment

• Heren, 21 juli is er een afspraak gepland waarbij enkele partijen om tafel gaan ergens midden in Antwerpen om te kijken wat we precies gaan combineren en op welke manier. Uiteraard zullen jullie meningen worden meegenomen.

Wat sowieso ook gaat gebeuren is de DJ school zuid holland gerunt door DJ miss smile op een passende manier in het geheel naar voren gaat komen.

Be continued

Comment

• Ja anders wil D-Music.Org ook best meehelpen wat betrefd dj's.

Comment

• als je slim ben dan vermeld je ook dat dj nasty de vorige editie heeft gewonnen.
                      hij werkt namelijk ook voor djschoolzuidholland.

grtss

ps is het eventueel mogelijk dat dit topic wat activer wordt want ik heb het gevoel dat het allemaal maar heel erg langzaam gaat.

Comment

• Ben wel benieuwd wat er zal gebeuren met de dj school tot betrekking maar ik wacht het rustig af :wink:

Comment

• Als jullie willen wil ik wel een dj contest hier opzetten in een cafe of een leuke zaal maar dat zal hier in de omgeving zijn brielle of oostvoorne in zuidholland dit is vlakbij spijkenisse en rotterdam...

pm me als je dit een leuk idee vind en of je eventueel mee zou willen doen... verder beloof ik nog niets it,s just a plan..

Comment

• Ja anders wil D-Music.Org ook best meehelpen wat betrefd dj's.
                            Hoe bedoel je dit precies? Promotie is altijd goed wanneer het een en ander duidelijk is qua datum en tijden. Zolang er nog niks zeker is heeft promotie weinig zin. Uiteraard mag een banner van bax-shop.nl altijd. Mail me daarvoor even op jochanan.bax at bax-shop.nl

ps is het eventueel mogelijk dat dit topic wat activer wordt want ik heb het gevoel dat het allemaal maar heel erg langzaam gaat.
                            Dit topic zal zeker actiever worden zodra er meer bekend is. Zoals je al eerder hebt kunnen lezen is er eind van deze week een afspraak met diverse partijen. Hieruit zal een plan voortkomen hoe, wat en waarom. Dus alles staat nog open. Dus a.s. maandag meer nieuws....

Als jullie willen wil ik wel een dj contest hier opzetten in een cafe of een leuke zaal maar dat zal hier in de omgeving zijn brielle of oostvoorne in zuidholland dit is vlakbij spijkenisse en rotterdam...
                            Sorry we gaan eerst kijken of we iets samen kunnen doen met de DJ/Dancebeurs in Belgie, komt dit niet van de grond dan gaan we verdere opties evalueren. Uiteraard houden wij je niet tegen om zelfs iets te organiseren onder een eigen naam. Gelieve dit topic hier niet voor te gebruiken.

Comment

• Is er al meer bekend na het gesprek?

Comment

• Het gesprek heeft vanochtend plaats gevonden en is positief verlopen. Er wordt een combinatie gemaakt met de sponsoren Bax-shop.nl, DJschoolzuidholland, FearFM.nl en dj2dj.be. Over twee weken is er een nieuwe afspraak gepland om meer punten op de i te krijgen. Het wordt een beurs in combinatie met een dj contest wat zoals het er nu uitziet een gecombineerde act zal worden van een half uur per dj. Dit zal dan ongeveer van 12.00 - 17.00 zijn en vervolgens voor de winnaar nog een halfuur. Dj`s kunnen zich aanmelden vanaf een nader te bepalen datum. De selectie bij teveel aanmeldingen wordt nog onderzocht wat het beste is. Be Continued.

P.s. we zoeken nog een licht/geluidsverhuur bedrijf die het podium aan licht en geluid wil sponsoren.

Comment

Working...
                                X