Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Het gesprek heeft vanochtend plaats gevonden en is positief verlopen. Er wordt een combinatie gemaakt met de sponsoren Bax-shop.nl, DJschoolzuidholland, FearFM.nl en dj2dj.be. Over twee weken is er een nieuwe afspraak gepland om meer punten op de i te krijgen. Het wordt een beurs in combinatie met een dj contest wat zoals het er nu uitziet een gecombineerde act zal worden van een half uur per dj. Dit zal dan ongeveer van 12.00 - 17.00 zijn en vervolgens voor de winnaar nog een halfuur. Dj`s kunnen zich aanmelden vanaf een nader te bepalen datum. De selectie bij teveel aanmeldingen wordt nog onderzocht wat het beste is. Be Continued.
P.s. we zoeken nog een licht/geluidsverhuur bedrijf die het podium aan licht en geluid wil sponsoren.
afhankelijk van de locatie en de promotiemogelijkheden, hebben wij misschien wel interesse.
Laat maar eens weten wat je denkt nodig te hebben, waar het is, welke promotie mogelijkheden zijn er. Wat gebeurt er met de opbrengst etc.
Het wordt een beurs in combinatie met een dj contest wat zoals het er nu uitziet een gecombineerde act zal worden van een half uur per dj.Dj`s kunnen zich aanmelden vanaf een nader te bepalen datum. De selectie bij teveel aanmeldingen wordt nog onderzocht wat het beste is.
a ) hoe bedoel je gecombineerde act?
b ) En de dj's van vorige keer die nu weer mee willen doen, geld daar een voorrangsregel voor, aangezien ik ook weer van de partij wil zijn...
nou aangezien ik het kwaliteit van toen echt hoog vond...
en gezien de afstanden tussen de mensen is zo'n contest ook de ideale plek om elkaar weer te spreken, beetje bij kletsen, en natuurlijk kijken hoe iedereen vooruit is gegaan qua draaien...
Locatie is nog niet bekend, maar zal waarschijnlijk in de buurt van antwerpen of hasselt worden. Dit aangezien het oorspronkelijk een "belgische" dj beurs is en dit ook zo moet blijven. In Nederland hebben diversen het al geprobeerd, maar dat komt niet echt van de grond. De organisator heeft goede contacten met diverse partijen en beursgebouweigenaren. Het is eerste een kwestie van ruimte schatten en dan zoeken naar de locatie.
Er wordt geen voorrang verleend aan bepaalde mensen of personen,behalve de winnaar van de vorige keer. Wanneer er meer inschrijvingen zijn dan plaatsen worden mensen uitgenodigd op basis van hun demo. Dit zal door een externe worden beoordeeld. Het is dus een kwestie van je stinkende best doen.
Ik wacht nu op de opmerking, ja maar dan mix ik het gewoon helemaal af met de computer. Geen probleem hoor, maar dan val je alsnog door de mand op de contest zelf.
Een gecombineerde act is dus dat men zowel met vinyl, computer als met cd`s mag draaien.
We hebben geen 1,2,3. We hebben 1 wisselbeker en dit zal met de winaar mee naar huis gaan.
Er word wel voorrang aan de winnaar gegeven?
Als hij een setje komt draaien vind ik het prima hoor maar als hij dan weer meedoet is er gelijk al weinig kans voor anderen dj's en dat is ook wel minder.
Als het in antwerpen zou zijn is het lekker dichtbij dus dat zou wel mooi zijn :P
Die top 3 trouwens, ik vind het eigenlijk best een goede idee, de nummer 2 en 3 hoeven niet perse een beker of een prijs maar het brengt wel al een hele motivatie met zich mee en daardoor gaan ze nog meer hun best doen!
Volgend gesprek is pas weer half september aangezien dan de organisator pas terug is van vakantie. Ik heb reeds wel begrepen dat de planning pas begin volgend jaar is. Dit aangezien de betaalbare locaties voor de beurs/contest reeds helemaal vol zitten.
Het komt op mij een beetje over alsof jullie bang zijn voor de vorige winnaar :P no offence, maar laat die gast dan gewoon een poepje ruiken en ga oefenen als een malle! En laat zien wie jij bent, dan gaat die mooie beker met jou mee naar huis en sta jij volgend jaar je plekje te verdedigen!
Hmm okee, misschien kan er ook eerder een dj contest op een andere locatie worden gehouden? ( is maar een ideetje :P )
En Robert, ik ga er helemaal voor dus meer als me best doen kan ik niet haha, maar ik gaan natuurlijk wel voor de beker! :P
Comment