Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax (Forum) Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het komt op mij een beetje over alsof jullie bang zijn voor de vorige winnaar no offence, maar laat die gast dan gewoon een poepje ruiken en ga oefenen als een malle! En laat zien wie jij bent, dan gaat die mooie beker met jou mee naar huis en sta jij volgend jaar je plekje te verdedigen!
    En dan verwacht ik jou natuurlijk ook!!

Het komt op mij een beetje over alsof jullie bang zijn voor de vorige winnaar no offence, maar laat die gast dan gewoon een poepje ruiken en ga oefenen als een malle! En laat zien wie jij bent, dan gaat die mooie beker met jou mee naar huis en sta jij volgend jaar je plekje te verdedigen!
    Ik wil best eind November nog een editie bij Bax-shop willen doen. Dit zal dan op dezelfde manier gaan als vorige keer. Misschien moeten we het dan geen dj contest noemen, maar meer een gezellig middag lekker klieren met de nieuwste speeltjes?? Maximaal 25 man en dan gewoon lekker elkaar je kunsten laten zien

Comment

• met een betere cateraar dan ;)

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
        met een betere cateraar dan ;)
        Hahaha of met degene die komen afspreken wie wat mee neemt :wink:
        Lijkt me ook een gezellig idee Jochanan!

Comment

• Of je neemt natuurlijk je eigen vertrouwde brooddoosje mee... :mrgreen:

Comment

• Originally posted by jochanan
            Het komt op mij een beetje over alsof jullie bang zijn voor de vorige winnaar no offence, maar laat die gast dan gewoon een poepje ruiken en ga oefenen als een malle! En laat zien wie jij bent, dan gaat die mooie beker met jou mee naar huis en sta jij volgend jaar je plekje te verdedigen!
            En dan verwacht ik jou natuurlijk ook!!

Ik wil best eind November nog een editie bij Bax-shop willen doen. Dit zal dan op dezelfde manier gaan als vorige keer. Misschien moeten we het dan geen dj contest noemen, maar meer een gezellig middag lekker klieren met de nieuwste speeltjes?? Maximaal 25 man en dan gewoon lekker elkaar je kunsten laten zien
            en de 25 man krijgen een uitnodiging/ of worden gevraagd?

Comment

• Denk dat het het leukste is voor de vaste forummembers!! Maar ik zal er ook zijn ;)

Comment

• ik ga wel proberen er ook te zijn wie weeet ben ik dit keer wel op tijd en kunnen we opname's maken

Comment

• zou leuk zijn ja! of wie weet via die pc in de dj booth (of staat die er niet:P)?

Comment

• laten we hier een lijst samenstellen die er gaan komen. Ik zat zelf te denken om onze booth in te richten en nog een drie tot vier dj meubels in elkaar te schroeven met apparatuur erop.

Gelieve je op te geven wie er komen in dit topic.

Ja wat betreft de catering gaan we anders doen, gewoon niet meer :D . Dat zien we wel, gaat mij erom dat het een leuke ontspannen middag wordt waarbij forumleden elkaar kunnen laten zien wat ze kunnen. Dus neem je laptops, muziek, platen etc. mee en laat zien hoe of wat.

Even offtopic, vandaag deal gesloten met Fruityloops, hier zal binnenkort een demo van bij ons in de shop staan. Ook hier kan dan eens lekker op getest worden.

Wat dachten jullie van 25 november?

Comment

• Ik wil me opgeven bij deze dan, datum is denk ik geen probleem (zal nog even hier thuis vragen maar volgends mij geen plannen :wink: )

Comment

• ik ben ook van de partij :) kan ik nog wat van leren

Comment

• ik ben ook nieuwsgierig...

ik zal ook van de partij (proberen) zijn :)

Comment

• Als ik kan ben ik er ook zeker bij!! Verwacht alleen niet al te veel kunsten.. ;) eerder foutjes.. maarja.. Kan d'r alleen van leren hè ;)

Comment

• Ja lijkt me leuk! :)

Comment

• Originally posted by NBeat
                                Als ik kan ben ik er ook zeker bij!! Verwacht alleen niet al te veel kunsten.. ;) eerder foutjes.. maarja.. Kan d'r alleen van leren hè ;)
                                ik ken dat gevoel :P ik kom hoofdzakelijk voor de gezelligheid...

Comment

Working...
                                X