Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik zou bij de hoogte bijv. niet precies 100 cm nemen, maar een veelvoud van 4,45 cm (1HE) + natuurlijk de 4 cm van het hout. Anders hou je net een randje over.
Wat is de dikte van het hout, wat bax-shop gebruikt?
Ik zou met die 19" breedte even gewoon uitproberen met de strips die je er in wilt, er kan altijd een paar mm verschil optreden en je moet er niet aan denken dat je daar achter komt als het klaar is en niet past!
Ik laat het door bax-shop bouwen. (maatbouw)
Bedenk ook even wat je er allemaal in wilt hebben en hoe je de aansluitingen wilt maken (en welke aansluitingen), zou ik doen met een 19" paneel met connectoren.
Hierover hebben we het al gehad, en er komt in: powercon in + out, 2x xlr voor boxen, 1x xlr voor microfoon, 1x xlr voor DMX. En onder tussen komt er ook nog 4x shuko in voor stroom. ( 1 voor mushroom, 2 voor de boxen, en laatste voor als er iets bij komt.
Iemand tips over me cd spelers, en mengpaneel. Hoe kan ik het beste de overige ruimte gebruiken achter de cd spelers? een soort plato maken, waar mensen op kunnen leunen?
Als je het schuin aflopend maakt, in de richting van het publiek kan dat wel.
Doe je dit niet zullen mensen je meubel behoorlijk als tafel gaan gebruiken.
Originally posted by Beckers EntertainmentView Post
Als je het schuin aflopend maakt, in de richting van het publiek kan dat wel.
Doe je dit niet zullen mensen je meubel behoorlijk als tafel gaan gebruiken.
De diepte word 50, zodat er een strip (recht) van 15 cm komt. Tussen de cd speler en de mixer komt een houtenlat die schuin omhoog gaat. En bij de rechtse cd speler, word die houten lat helemaal dicht, tot de voorplaat, en dan komt er een klein gat met waardoor een aantal kabels van me laptop passen.
De eerste heeft M3 schroefdraad in de bevestigingsgaten wat handig kan zijn bij het monteren, en de tweede heeft een ander soort aardkontakt wat zorgt voor een betere verbinding tussen afscherming en chassis.
Hallo allemaal,
Ik ben dit weekeind eindelijk goed bezig geweest met het bouwen van een meubel, en het is tot nu toe goedkoop (60 euro met dank aan schoonvader) en aardig goed gelukt (al zeg ik het zelf).
Hij word zwart geveft, is al half gebeurt vandaag en er komt een ledtube achter het logo.
mijn website word er met plakletter oid boven het logo gezet.
Comment