Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meubel mogelijkheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn meubel bestaat uit een oude beursstellage met een soort van magazijn-stellage-onderdelen. Ik heb er voor gekozen om een systeempje in elkaar te prutsen d.m.v. wat moertjes, boutjes en een paar gordijnhaken. Deze pikken mooi in de gaten waardoor de tubes makkelijk en snel kunnen worden opgehangen aan het meubel. Je zou een soortgelijk systeem kunnen maken alleen zou ik je wel willen aanraden om je tubes proberen te verzinken in je meubel. Zo behou je de robuustheid van je meubel en zijn je tubes niet binnen de kortste keren flink bekrast of defect.

Comment

• Klik hier!

Vanmiddag even bezig geweest.
      Hij ziet er nu zo uit, een klein begin!

Comment

• Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat je zoal in de rackruimte gaat inbouwen... ;)

Comment

• Versterker, balkje (zie foto, helemaal onderin, voor de speaker kabels enz.), en lades voor kabels, accessoires enz.

Foto

Comment

• Ah, worden wel flink wat lades dan. ;)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
              Ah, worden wel flink wat lades dan. ;)
              Plus minder sjouwen ;)

Ik ga dan ook draaien met een PC, altijd wat makkelijker als ik moet draaien voor achtergrond muziek, en voor de wat saaiere feesten. ;P

Comment

• Ik zou er een kratten systeem inmaken ipv lades. Lades zijn duur zwaar en je bent er niet flexibel mee. Het werkt echt een stuk sneller met opbouwen. (dit geld alleen als je al je kabels met het meubel gaat vervoeren). Met een losse kabelcase zou ik lades nemen.

Comment

• Leuk project, en gaaf meubel. Ga jij ook de blindplaten gebruiken voor de plugjes van je boxen, en van xlr licht?

Comment

• Dat lijkt mij zonder de plannen van de meubelbouwer te weten toch meer dan logisch. Overigens zitten wij op dit moment aan 3 slant cases te denken als dj meubel achter de trussen.

Comment

• Ik ga binnenkort aan een eigen projectje beginnen. Een flightcase voor mijn lichtcontrollers. 19 inch word het kastje, met een schuine kant. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? en zodat het ook veilig is met het transport?
                      Ik hoor 't wel

Comment

• Kijk eens naar oplossingen zoals die af-fabriek in elkaar zitten, of bij anderen die al eens zoiets hebben gemaakt. En natuurlijk ook je eigen ideeën eens spuien. Ik neem aan dat je zelf al in je hoofd hebt hoe je je controllers wilt hebben zitten?

P.s., laten we het hier over meubels blijven houden, over flightcases hebben we een oud, maar wel apart topic dat we weer wat kunnen afstoffen, die is hier te vinden als je nog vragen hebt of ideeën wilt uitwisselen.

Comment

• Het begint er op te lijken.

Foto 1

Foto 2

volgende dingen die nog gedaan moeten worden:

- Zwart geverft worden
                          - Lades in.

Comment

• Ik hoop dat er een blokje hout onder je versterker zit aan de achterkant?

Comment

• Leuk hoor wanneer moet je ermee voor het eerst op pad?

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                                Leuk hoor wanneer moet je ermee voor het eerst op pad?
                                A.s woensdag.

Maar dan is hij nog niet helemaal af, maar het moet dan maar.
                                Ik moet dan voor achtergrond muziek zorgen.

Comment

Working...
                                X