Mijn meubel bestaat uit een oude beursstellage met een soort van magazijn-stellage-onderdelen. Ik heb er voor gekozen om een systeempje in elkaar te prutsen d.m.v. wat moertjes, boutjes en een paar gordijnhaken. Deze pikken mooi in de gaten waardoor de tubes makkelijk en snel kunnen worden opgehangen aan het meubel. Je zou een soortgelijk systeem kunnen maken alleen zou ik je wel willen aanraden om je tubes proberen te verzinken in je meubel. Zo behou je de robuustheid van je meubel en zijn je tubes niet binnen de kortste keren flink bekrast of defect.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DJ Meubel mogelijkheden
Collapse
X
-
-
Ik zou er een kratten systeem inmaken ipv lades. Lades zijn duur zwaar en je bent er niet flexibel mee. Het werkt echt een stuk sneller met opbouwen. (dit geld alleen als je al je kabels met het meubel gaat vervoeren). Met een losse kabelcase zou ik lades nemen.
Comment
-
Kijk eens naar oplossingen zoals die af-fabriek in elkaar zitten, of bij anderen die al eens zoiets hebben gemaakt. En natuurlijk ook je eigen ideeën eens spuien. Ik neem aan dat je zelf al in je hoofd hebt hoe je je controllers wilt hebben zitten?
P.s., laten we het hier over meubels blijven houden, over flightcases hebben we een oud, maar wel apart topic dat we weer wat kunnen afstoffen, die is hier te vinden als je nog vragen hebt of ideeën wilt uitwisselen.
Comment
Comment