Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meubel mogelijkheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rick View Post
    Waarvan?
    De connectoren.

Oke, waarom zijn bij sommige de prijs verschillen zo anders? (bij de 19 inch platen bedoel ik dan).

Comment

• Dankje voor het zoeken. Nee, ik weet niet goed wat ik nodig heb, want dit is russies voor mij. Dank voor het snel reageren.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
        Oke, waarom zijn bij sommige de prijs verschillen zo anders? (bij de 19 inch platen bedoel ik dan).
        Gewoon de goedkoopste uitzoeken.

Comment

• Ik zou gewoon lekker op marktplaats rond zoeken.

Dat heb ik ook gedaan, en een mooi meubeltje gevonden.
          Ik hoefte alleen alles erin te bouwen, en alles netjes af te werken.

Comment

Nee, ik weet niet goed wat ik nodig heb, want dit is russies voor mij.
            HAHAHA dan wens ik jou succes met solderen.

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
              Ik zou gewoon lekker op marktplaats rond zoeken.

Dat heb ik ook gedaan, en een mooi meubeltje gevonden.
              Ik hoefte alleen alles erin te bouwen, en alles netjes af te werken.
              Alleen onbeschermd zonder deksels...

Comment

• Ging het hier om deksels en bescherming dan?
                De boodschap was alleen dat er her en der regelmatig meubeltjes worden aangeboden. Scheelt een hoop werk als je de goeie er uit kunt pikken.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                  Alleen onbeschermd zonder deksels...
                  Dit kun je toch maken?

Comment

• @roderrick,
                    Zijn er wel wat te vinden met flightcases om af te schermen, goed zoeken en het in de gaten houden van marktplaats.

@ BCDrivein,
                    Gaat wel wat moeilijk het passend maken op bepaald meubel.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                      HAHAHA dan wens ik jou succes met solderen.
                      Een Natuur en Techniek leraar doet wonderen (A)

Comment

• De cdj-400tjes komen tegen een achterwand aan te staan, dus kan ik niet bij de aan // uit knop voor stroom. Is het erg als ik de cdj-400 op een switcher aansluit, zodat ik alleen bij de switcher hem op on moet klikken? Of is dit slecht voor mijn apparatuur?

Dit geld ook voor mijn dmx controller jb-systems sm-1612. Deze gaat ingebouwd worden, en kan er dan niet bij. Zou ik deze ook op de switcher aan kunnen sluiten?

Alvast bedankt!!

Comment

• Nu ga ik ook beginnen met vragen over mijn meubel,
                          Dit heb ik getekend:

De gekleurde balken worden LED-Balken ( idee dat Rick heeft:$ heb overlegt met hem ) Zijn er tips voor?

Comment

• Mijn tips heb je al gekregen eigenlijk.
                            Toch nog maar een keer hier.

Bouw een kistje van bijv. 3x 19". In het midden mooi je apparatuur verwerken, links en rechts met bijv. blindplaten eventueel een plek maken waar je CD's kunt leggen. Dan heb je ruimte over voor andere 19" apparatuur.
                            Vervolgens kun je in de achterkant-racks mooi enkele lade's met kabels, microfoons, enz enz maken en je versterker inbouwen.

Voordelen van 19":
                            Veel apparatuur is 19" te krijgen of te maken
                            De kist word toch wat makkelijker verkoopbaar als een maatwerk oplossing
                            Het materiaal is allemaal standaard te krijgen, geen hoop zaag werk
                            Als je een beetje handig bent is het misschien ook nog goedkoper als een ander meubel.

Wielen eronder en je hebt een universeel meubeltje waar je alle kanten mee op kunt.

Over de TV's vervoeren in het meubel..
                            Ik zou het niet doen. Er zijn gegarandeerd ook feesten waar geen plek/budget is voor een truss met een hoop licht en TV's. Gewoon een andere case kopen/bouwen waar je dit spul in kunt stoppen.

Comment

De cdj-400tjes komen tegen een achterwand aan te staan, dus kan ik niet bij de aan // uit knop voor stroom. Is het erg als ik de cdj-400 op een switcher aansluit, zodat ik alleen bij de switcher hem op on moet klikken? Of is dit slecht voor mijn apparatuur?

Dit geld ook voor mijn dmx controller jb-systems sm-1612. Deze gaat ingebouwd worden, en kan er dan niet bij. Zou ik deze ook op de switcher aan kunnen sluiten?
                              Ja dat kan gewoon. Verder zou ik wel proberen 2 switchers te gebruiken: 1 voor licht en 1 voor geluid. Deze kun je dan op 2 groepen aansluiten en in geval van nood kan het altijd misschien nog op 1 groep.

Comment

De cdj-400tjes komen tegen een achterwand aan te staan, dus kan ik niet bij de aan // uit knop voor stroom. Is het erg als ik de cdj-400 op een switcher aansluit, zodat ik alleen bij de switcher hem op on moet klikken? Of is dit slecht voor mijn apparatuur?

Alvast bedankt!!
                                Ik doe het ook gewoon, en heb nooit ergens last van.

Comment

Working...
                                X