Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meubel mogelijkheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Bram en Roderick,

Jullie hebben wel een punt. Ik het van 't weekend met mijn ouders over een meubel hebben, en ik denk dat wel hem door bax-shop laten maken. Omdat we dan zeker weten dat hij helemaal safe is.

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
      Mooi, nog iemand die het met mij eens is..
      Een "standaard" case zul je altijd kunnen gebruiken.
      Een trap oplopen met zo'n case gaat idd niet lukken, maar met jou ontworpen meubel ook niet.
      Hoe kan je dat dan op lossen? Want soms heb je een locatie met trappen... // poduim.

Comment

• Opnemen in je algemene voorwaarden en goed overleggen met de zaaluitbater. Dan kom je geen grote trappen tegen ook.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
          Hoe kan je dat dan op lossen? Want soms heb je een locatie met trappen... // poduim.
          Een man wezen en gewoon even tillen?

Comment

• Gewoon geen klussen met trappen aannemen.
            Duidelijk in je Algemene Voorwaarden vermelden dat alleen gelijksvloers mogelijk is of iets in die trant.
            Overigens, wanneer je een aanhanger hebt, moet je toch 'n loopplankje hebben om uit/in te laden. Die zou je eventueel ook nog over die 3 treden heen kunnen leggen.

Comment

• Haha.

Moet ik dan als nog 1 rack van 19 inch doen, of 2? Wat is handiger. En kan je op die flightcase je naam schilderen?

Comment

• Die case is toch al 3x 19 inch? Waarom zou je dat veranderen? Maak dan desnoods een top-plaat op maat zodat je daar je DJ-set op kunt plaatsen.

Comment

• Is dit niks voor je?

Met 12 HE topload en 16 HE naar voorin biedt dit 19 inch rek meer dan voldoende mogelijkheden voor de installatie van o.a. dubbele cd-speler, versterker, equalizer, draadloze microfoon en nog veel meer aan de voorzijde. Aan de bovenzijde kunt u uitstekend een 19" mengtafel of DJ mixer kwijt. Afhankelijk van de grootte van dit mengpaneel past er misschien ook nog een laptop of keyboard bij. Open gedeeltes kunnen natuurlijk worden weggewerkt door blind-, ventilatie- of connectorpanelen en mogelijk een 19" lade om kleine randapparatuur netjes in weg te werken.

Features en specificaties:
                  • 12U aflopende top rack + 16U front rack
                  • Geweldig voor dubbele CD & 19" mixercombinatie
                  • Ideaal voor mixer & FX voor livegebruik
                  • Makkelijk te bereiken achterdeur met kabelordener
                  • 9 mm gelamineerde multiplex panelen
                  • Geklonken 35 mm aluminium hoekprofielen
                  • Stapelbare bolhoeken
                  • Verzonken terugverende handvatten met rubberen grip
                  • Verzonken vlindersloten
                  • Stofdichte sluitprofielen
                  • Stalen rackprofielen
                  • Rack montageprofielen
                  • Vuilafstotende vinylafwerking
                  • Afmetingen (BxHxD) : 536x520x620 mm

Comment

• Hmm, 1 voor mn karaoke/vj 1 voor geluid, en 1 voor licht.. ik denk dat je dan wel een mooi geheel hebt.. wat zeggen jullie?

Comment

• Doen! In één keer goed heb je jaren plezier aan.

Comment

• Meeste locaties met een trap hebben ook wel een lift aanwezig. Mocht je bij particulieren draaien die het graag op de 2de verdieping willen houden en sjouwen is niet mogelijk?

Doe het dan gewoon eens zonder een meubel, de eerste link van Roderick ziet er trouwens verdomd goed uit (eindelijk weer eens een product waar over na is gedacht), al gaat dat hem dus niet worden in kleine locaties.

Oplossing van Beckers is erg handig, maar ik vind het persoonlijk van de voorkant er niet uitzien.

Ik hou het zelf maar lekker bij mijn truss meubeltjes, makkelijk mee te nemen en goed aanpasbaar aan de ruimte al ben je wel afhankelijk van een tafel. Zit er dus nog over na te denken om een soort balk van traanplaat er tussen te maken om apparatuur op te zetten (qua vervoer lukt dat allemaal wel).

Comment

• Hoe ziet dat idee van bekkers er van voor uit? ik heb daar toch zwaar intresse in :P

Comment

• Hoe zullen 3 a 4 kisten er naast elkaar nou uitzien.

Comment

• EDIT: Overbodig, wordt voor mij 200 euro duurder
                              Last edited by dj-drace; Wednesday-31-03-2010, 21:49.

Comment

• @t Beckers: hoe duur is deze flightcase?

Comment

Working...
                                X