Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meubel mogelijkheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meen dat de prijs rond de 200 euro ligt.
    Zekerweten doe ik het niet.

Comment

• Ik zou zeker kiezen voor wat Jasper (Beckers Entertainment) koos.
      Het is een goede flightcase waar je jaren meekan.

Gewoon 2 flightcases aanschaffen, één voor het geluid en één voor het licht.

Comment

• Op onze school gebruiken we 2 van deze karren, ze hebben een fijne werkhoogte maar ook een hoop ruimte die de meeste hier niet zullen gebruiken (bij dit soort meubels is het dus de vraag of je de ruimte hebt om het te vervoeren. )

ik vind de flightcases persoonlijk te dun om als meubel te gebruiken,2 naast elkaar is ongeveer 1 meter breed (moet even de specs daarop nakijken).

2 meter is erg weinig als je bijvoorbeeld een truss brug van 6 meter er achter hebt staan, je zou dit kunnen verbreden door bijvoorbeeld een zwarte plaat er tussen te plaatsen.

Ook vind ik de gleuf die je tussen 2 apparte kisten hebt niet mooi, afrokken of opnieuw een zwarten houten plaat er tussen kan dit oplossen.

Laatste punt: als je gebruik maakt van een laptop, cd-kisten of iets anders in die richting heb je natuurlijk ook iets nodig om het op te zetten. (opnieuw een probleem met deze flightcases)

Comment

• Mwa, keyboard stand met de deksel van de zijkant rechtop. Bovendeksel daar bovenop.
          Maakt je meubel toch al een stuk breder. Bovendien heb je dan gelijk een plek om een laptop/CD's op te leggen. Zelf regelmatig onderweg met zo'n case om artiesten en bandjes uit te versterken. Keyboard stand met deksel erop. Laptopje daarop voor effecten en je hebt een compact setje.

Comment

• En dan dus je keyboard afrokken? Kom je wel uiteindelijk weer op een afrok oplossing terecht.

Comment

• Nee, deksel gebruiken..

Helemaal rechts zie je wat ik bedoel.
              Schoonheidsprijs? Nee, op een bruiloft werk ik het ook niet zo af. Maar bij een "simpel" feestje bij een studentenvereniging/carnavalsvereniging...

Comment

• Als ik het goed heb,, is dat ding maar 70 cm hoog? dat is toch veel te laag?!

Comment

• Ik zat te denken, als je in de deksel van die soort schotels maakt waarje wielen in kan zetten, kun je de deksel op de grond zetten, en de case er boven op.. is dit ene idee, en hoe heten deze schotels?

Comment

• Bedankt voor de reacties. Ik ga vanavond met me ouders over het DJ Meubel hebben, en kijken wat eventueel verkocht gaat worden. Als het mag, dan kom ik hierop terug, met een aantal vragen.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                      Bedankt voor de reacties. Ik ga vanavond met me ouders over het DJ Meubel hebben, en kijken wat eventueel verkocht gaat worden. Als het mag, dan kom ik hierop terug, met een aantal vragen.
                      Ik heb overleg gehad, Het mag, alleen moet eerst nog een aantal feesten hebben, zodat er een grotere pot is.

Comment

• Ik heb hier en daar contact gehad, en nu moet ik de maten gaan opgeven. Ik dacht: Hoogte: 90 cm Incl wielen, (is dat ook hoog genoeg om aardig wat 19 inch van boven naar beneden te stoppen?
                        Diepte: 55 cm.
                        Hoogte van het voorste schot: 120 cm Incl wielen, (de breedte van dit stuk word 20 cm, en dan heb ik 35 cm over voor de cd spelers. Is dit genoeg, of is er meer nodig?)
                        Lengte: 140 cm. Dus op de bovenste plank komt van links naar rechts: Cdj-400 - Reloop RMX-40 DSP - Cdj-400 - 19`` rack.

Zijn dit redelijke maten? En is dit aan te bevelen?

Comment

• Probeer eens een goede tekening te maken met een goede schaalverdeling. In deze gevallen zegt een goede schets meer dan 1000 woorden omdat je precies ziet wat de bedoeling is en hoe het er uit komt te zien.

Comment

• Ik zou zowieso altijd wat groter maken als je nog plannen hebt om uit te breiden.

Comment

• Ik heb een tekening gemaakt met alle maten erbij.

Link naar de tekening: http://i40.tinypic.com/ethait.jpg

Iemand nog tips, opmerkingen?
                              Last edited by Dj-scratch; Sunday-04-04-2010, 12:20.

Comment

• Ik zou bij de hoogte bijv. niet precies 100 cm nemen, maar een veelvoud van 4,45 cm (1HE) + natuurlijk de 4 cm van het hout. Anders hou je net een randje over.

Ik zou met die 19" breedte even gewoon uitproberen met de strips die je er in wilt, er kan altijd een paar mm verschil optreden en je moet er niet aan denken dat je daar achter komt als het klaar is en niet past!

Bedenk ook even wat je er allemaal in wilt hebben en hoe je de aansluitingen wilt maken (en welke aansluitingen), zou ik doen met een 19" paneel met connectoren.
                                Last edited by rick1993; Sunday-04-04-2010, 13:43.

Comment

Working...
                                X